Mass Effect: Poziom trudności
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry Mass Effect odpowiada na pytanie czy można zmieniać swobodnie poziom trudności. Dowiesz się także jakich zmian spodziewać się na różnych poziomach trudności - najwięcej z nich dotyczy oczywiście tematu staczania walk.
Zmiana poziomu trudności
Poziom trudności możemy zmieniać w trakcie całej rozgrywki, pamiętajmy jednak, że kiedy chcemy otrzymać osiągnięcie za ukończenie gry na poziomie zabójczym bądź szaleńczym, nie wolno nam ani razu dokonać takiej zmiany.
Wpływ poziomu trudności na grę
Zmiana stopnia trudności sprowadza się do siły, wytrzymałości i sprytu naszych przeciwników. Na najłatwiejszym nie stanowią dla nas większego wyzwania, na standardowym są od nas wyraźnie słabsi i tylko bossowie mogą sprawiać problemy.
Na poziomach "weteran" i "zabójczy" walki są o wiele bardziej wymagające, zaś poziom "szaleńczy" stanowi już nie lada wyzwanie nawet dla doświadczonych graczy i nie powinno się na niego wchodzić bez dobrze dobranej, zbalansowanej, wyposażonej w najlepszy dostępny w grze sprzęt (poziom X) drużyny, którą stworzyliśmy w trakcie wcześniejszych przejść gry. Na tym poziomie zwykli przeciwnicy mają umiejętności naszych postaci, pomniejsi bossowie będą sporo od nas silniejsi, a z pokonaniem bossów będą mieli problemy nawet najlepsi gracze.
Uwaga! Nasz opis przejścia gry powstał w oparciu o standardowy poziom trudności. Zawarte w nim informacje przydadzą się też na innych poziomach trudności. Musisz po prostu spodziewać się trudniejszych lub prostszych walk.
Komentarze czytelników
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
