Mass Effect: Argos Rho - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Argos Rho
13.1.1. System Feniks
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Węglowa asteroida (ukryta) | Nie | Tak | Dysk danych protean |
Patashi | Nie | Tak | Ziemie rzadkie |
Sylsalto | Nie | Nie | - |
Tuntau | Tak | Nie | Metale ciężkie, metale lekkie, zapiski matki |
Vebinok | Nie | Tak | Metale lekkie |
![]() | Planeta Tuntau 1. Metal ciężki 2. Rozbita sonda 3. Metal lekki 4. Zapiski matki 5. Baza piratów (Wrex: Zbroja rodowa ) |
Wrex: Zbroja rodowa
Jeżeli wykorzystamy wszystkie okazje, by porozmawiać z Wreksem na pokładzie Normandii, po ukończeniu misji na dwóch spośród trzech powiązanych z głównym wątkiem fabularnym planetach (5. Therum, 6. Feros, 7. Noverii ), kroganin opowie nam o zaginionej zbroi rodowej.
Znajdziemy ją na planecie Tuntau, w położonej na południowym-wschodzie bazie piratów (Tuntau - 5 ). Korzystamy z Mako i po chwili jesteśmy już na miejscu.
W pobliżu budowli kręcą się strażnicy. Pokonujemy ich, a następnie wchodzimy do środka. Tutaj czeka na nas walka z licznymi, ale niezbyt groźnymi przeciwnikami. Po oczyszczeniu terenu wchodzimy na piętro i tam, w położonym na końcu korytarza magazynie, odszukujemy zbroję (oraz kilka innych użytecznych przedmiotów).

13.1.2. System Hydra
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Mass Effect - poradnik do gry
- Mass Effect: Poradnik do gry
- Mass Effect: Niezbadane światy
- Mass Effect: Niezbadane światy - informacje wstępne
- Mass Effect: Argos Rho - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Armstronga - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Artemis Tau - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Attican Beta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Exodus - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gemini Sigma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hades Gamma - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Hawking Eta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Końskiego Łba - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pogranicze Keplera - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada lokalna - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Rdzawe Morze - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Pangea - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Sentry Omega - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Styx Theta - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Mgławica Węża - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia
- Mass Effect: Gromada Vogayer (Podróżnik) - Niezbadany świat, solucja
- Mass Effect: Niezbadane światy
- Mass Effect: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P
no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty
Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?
Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas
StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość
georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.
dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.
Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.
Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.
Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(
gra też super, może nawet głównie gra super :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

