Mass Effect - poradnik do gry

Mass Effect - poradnik do gry

Mass Effect - poradnik do gry

Solucja i poradnik, które pomogą odnaleźć się w gwiazdach. Poradnik do gry "Mass Effect" zawiera opis przejścia całej gry, zarówno wątku głównego, jak i zadań pobocznych (tzw. przydziałów), a także informacje na temat eksploracji kosmosu z zaznaczeniem minerałów i innych przedmiotów, które można kolekcjonować.

Oddajemy w Wasze ręce uaktualniony poradnik do gry Mass Effect . Znajdziecie w nim dokładną solucję zarówno wątku głównego, jak i zadań pobocznych (tzw. przydziałów). W tekście uwzględniono również rozwiązanie pierwszego rozszerzenia o nazwie Bring Down the Sky.

W przypadku misji, które można skończyć na parę sposobów, starałem się podać różne rozwiązania, które albo utwierdzą naszego bohatera w idealizmie, albo uczynią z niego renegata. Sporo uwagi poświęciłem również eksploracji kosmosu z zaznaczeniem minerałów i innych przedmiotów, które możemy zbierać do naszej kolekcji.

Mass Effect został tak zaplanowany, że nie da się odkryć wszystkich jego sekretów po jednokrotnym ukończeniu gry. Zachęcam więc do eksperymentowania, sprawdzania różnych postaci, prowadzenia różnych wątków miłosnych i przekonania się na własnej skórze, komu jest lepiej w życiu - idealiście czy renegatowi.

Życzymy miłej zabawy!

Informacje o Mass Effect - poradnik do gry

Autorzy : Artur Metatron Falkowski, Mikołaj Mikas Królewski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 83, ilustracje: 197 .

Popularne strony w Mass Effect - poradnik do gry

27.12.2007 18:12
exkazer
116
Generał

wow super!

27.12.2007 18:20
odpowiedz
Wintermoon
18
Pretorianin

gra też super, może nawet głównie gra super :)

28.12.2007 11:55
👎
odpowiedz
Tofu
112
Zrzędołak

Ugh, to tłumaczenie producentów ekwipunku to tak na serio? :/ Jeśli tak, to tłumacz dał dup... eee, ciała na całej linii - "Ryzyko kontroli Elanus?" Prooooooszę... Combinet, Foundation i Council przetłumaczeone, Arsenal, Fabrication i Labs zostawione w oryginale... Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że tłumaczenie dialogów stoi na wyższym poziomie niż ta nędza... :(

28.12.2007 12:06
odpowiedz
georgos
13
Gladiator

Niestety z tłumaczeniem gry różnie bywa.
W większości dialogi stoją na przyzwoitym poziomie, ale brak konsekwencji w tłumaczeniu daje się we znaki. Niektóre nazwy miejscami występują w formie przetłumaczonej bądź oryginalnej (vide: system Podróżnik/Voyager), a czasami zdarzają się nawet takie sytuacje, w których ta sama rzecz jest różnie tłumaczona.

28.12.2007 13:42
odpowiedz
Bruniu
34
Pretorianin

Genialna gra to jest.A co do poradnika to z pewnoscią się przyda.

28.12.2007 17:11
odpowiedz
StarWarsDroidWanabe
28
Pretorianin

dobry poradnik, ale żebyście wrzucali na screeny zdjęcia z telewizora / monitora... ludzie.

28.12.2007 17:16
220
ESO

StarWarsDroidWanabe ---> screeny nie są w tym poradniku aż tak istotne, a akurat konsole z których zgrywamy normalnie materiały były zajęte do innych poradników. Myślę że jak będzie czas to podmienimy na lepszą jakość

georgos ---> tłumaczenie nie jest złe, zresztą możesz z tej samej płyty grać w wersję oryginalną.

26.04.2008 21:49
odpowiedz
zanonimizowany519044
1
Junior

Gdyby nie ten poradnik to nie wiem jak bym trafił to tego therum w poszukiwaniu tej gosciuwy.Pewnie bym błądził po planetach a ja nie lubie takich momentów w grze gdy błądze tracąc czas

31.12.2010 10:35
odpowiedz
BŁOND_07
98
Konsul

Ja pierdziele czemu w dwójce mówią, że spotykałeś się w jedynce z cerberusem, kiedy ja jedynkę przeszedłem i nawet ani razu w grze nie zobaczyłem nazwy cerberus? Powie mi ktoś, o co chodzi?

31.12.2010 12:40
redan
odpowiedz
redan
26
Brodaty Wiking

no to chyba nie wykonywałeś wszystkich zadań pobocznych lub pominąłeś niektóre kwestie dialogowe. bo o ile mnie pamięć nie myli, firma Cerberus pojawia się w kontekście questu o żołnierzach admirała Kahoku (czy jak to się tam jego nazwisko pisze - kolo stoi koło terminala obok schodów do rady na Cytadeli) oraz zadania z żołnierzem-wariatem, na którym robili eksperymenty

01.01.2011 01:31
odpowiedz
BŁOND_07
98
Konsul

Podczas wątku głównego w ogóle nie ma nic o cerberusie, ale teraz przejrzałem zadania poboczne i rzeczywiście cerberus pojawia się, ale chyba jako taka "zła" firma :P

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Mass Effect - screen - 2008-05-16 - 105615Mass Effect - screen - 2008-05-16 - 105614Mass Effect - screen - 2008-05-16 - 105613Mass Effect - screen - 2008-05-16 - 105612Mass Effect - screen - 2008-05-16 - 105611Mass Effect - screen - 2008-05-16 - 105610Mass Effect - screen - 2008-05-16 - 105609Mass Effect - screen - 2008-05-16 - 105608Mass Effect - screen - 2008-04-25 - 104449