Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Might & Magic Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast

15.06.2012 11:40
Rewo
1
Rewo
126
Generał

W fajnym style prezentują się ekrany miast, inna sprawa, że rychło w czas -.-"

15.06.2012 11:42
2
odpowiedz
alhaszasz
109
Generał

jedno to jak cytadela :P z III

15.06.2012 11:48
3
odpowiedz
kamilp5
77
Pretorianin

Widzę, że ekrany miast będą statycznymi obrazkami jak w trzeciej części. A szkoda bo te z "piątki" były rewelacyjne.

15.06.2012 12:05
Mutant z Krainy OZ
4
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
248
Farben

Bardzo dobrze, że wychodzi wersja pudełkowa, dla mnie to news dnia :P Nie podoba mi się, że za kampanię trzeba płacić grube pieniądze, bo kampanii do poprzednich wersji wyszło tyle spod rąk fanów, że wnet by miejsca na twardym dysku brakło. Jednak kupię, bo potem bym chodził struty, że brakuje mi czegoś w grze, a Crag Hackiem się pogra pewnie miło ;)
Najbardziej cieszy łatka 1.5, ale bynajmniej nie ekrany miast, lecz balans jaki ma ze sobą przynieść. Do tych pocztówkowych ekranów, jakie są obecnie w grze, zdążyłem się już przyzwyczaić...

15.06.2012 12:15
5
odpowiedz
Blaadee
87
Pretorianin

Jako gra, ta część może być, lecz uważam ją za najgorszą część herosów w historii.

Komputer nie ma nic do roboty, gdyż nie może przejmować normalnie kopalni i rzucza się na zamki nawet często bez armii. Kampania strasznie pomieszana w kolejności, z czego nie czuć żadnej epickości.
Na mapach też dosyć mało do roboty jest, gdyż jak mało zasobów, to głównie walczymy o klejnoty i nic więcej. Do ciekawostki zaliczam, że nie czuje siły jednostek 7 poziomu jak to było kiedyś :|
A największym babolem jest to, że standardowe mapy do Multi są co najmniej 3/5 czy 4/6 mapami z kampanii ! To już lenistwo po całości.

15.06.2012 12:23
👍
6
odpowiedz
Andre25
81
Konsul

Kapitalna wiadomość a w sumie dwie.Więc trza nabyć i znów spędzić grube godziny więc czekamy :)

15.06.2012 12:27
dolek_17
7
odpowiedz
dolek_17
127
pawian_akrobata

no i takie ekrany to ja rozumiem... teraz moge tą gre kupic.. w koncu :D

15.06.2012 12:36
DanuelX
8
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

"A szkoda bo te z "piątki" były rewelacyjne."
Dla mnie właśnie ekrany z V były totalną porażką - nieczytelne, spełniające jedynie funkcje estetyczną. Te z III - były naprawdę ładne i łatwo można było mieć z nich dostęp do każdego budynku w mieście. Zresztą całe UI w hV było tragiczne - mało użyteczne i w większości przypadków paskudnie wyglądające.

15.06.2012 12:36
TymonPRO
9
odpowiedz
TymonPRO
16
Legionista

Świetny news,nareszcie

To genialna gra

15.06.2012 13:00
Legion 13
10
odpowiedz
Legion 13
158
The Black Swordsman

Te ekrany miast wyglądają idealnie, dobrze że są takie jak te z III bo te z V były beznadziejne.

15.06.2012 13:07
👍
11
odpowiedz
zanonimizowany841029
1
Centurion

Ekrany FENOMENALNE! Świetny news.

10-godzinna kampania za 40 zł - to jest porządny dodatek, a nie dodatkowa misja starczająca na godzinę, czy parę dodatkowych broni (jak to w dzisiejszych czasach z DLC bywa).

W dodatku wersja pudełkowa <3 <3 <3

15.06.2012 14:18
12
odpowiedz
Arcadius
102
Konsul

Nie spieszyli się za bardzo, ale dobrze że wgl jest. I plusik za wydaje się "porządne" dlc.

15.06.2012 14:50
13
odpowiedz
Zanthius
71
Centurion

10 miesiecy czekania na widok miast, chociaz na mialy sie pojawic w pierwszych patchach xd.

15.06.2012 15:14
karolw1997
14
odpowiedz
karolw1997
18
Chorąży

Mam nadzieję że te zdjęcia pro jakaś pre-alpha, a te końcowe będą choć trochę przypominały te z V

15.06.2012 15:24
😐
15
odpowiedz
zanonimizowany798578
13
Chorąży

"zapowiedziano dodatek" "nowy dodatek DLC" co ?? ja pamiętam czasy gdy jak twórca chciał dodać coś do gry to wydawał dodatek z misjami/kampanią/nowe jednostki/zamek itd. a teraz dostaniesz dlc z mini kampanią (10h przy herosie to mogą być 3-4 misje) 2-3 jednostki, jakiś artefakt, to szkoda pieniędzy na takie coś bo i tak prawie nic nie wprowadza

15.06.2012 16:00
leaven
16
odpowiedz
leaven
137
Konsul

Zgadzam się z Blaadee. VI-sta odsłona Heroes jest pierwszą, która znudziła mi się po tygodniu. W części 2, 3, 4 a nawet 5 potrafiłem grać miesiącami a do 2 i 3 wracam chętnie do dziś. Przy 6 stce chce mi się spać po 15 min. rozgrywki.

15.06.2012 16:08
Marcines18
17
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Ten patch to chyba o rok za późno..

15.06.2012 17:01
18
odpowiedz
Dabeko
38
Centurion

A gdzie nowy zamek? :(

15.06.2012 17:45
19
odpowiedz
zanonimizowany841029
1
Centurion

BrawleRvasNormandy
ja pamiętam czasy gdy jak twórca chciał dodać coś do gry to wydawał dodatek z misjami/kampanią/nowe jednostki/zamek itd.

A to dobre :D Coś słabo z Twoją pamięcią mały kłamczuszku, bo większość dodatków do gier z serii nie dodawała żadnych nowych zamków :) 1 dodatek do H2, 1/2 dodatek do H3, 2/2 dodatków do H4 - one wszystkie dodawały "tylko" kampanię"

15.06.2012 17:52
20
odpowiedz
Xanoch
76
Pretorianin

No w M&MH III Shadow of Death i Armagedonie były pełne dodatki w Shadow najlepsze Kampanie z Crag Hack i Sandro a w Armagedonie doszedł zamek ofc tez były kampanie ale nie takie jak w Shadow a reszta Heroes to kiszka.

15.06.2012 18:14
GhosteKl
21
odpowiedz
GhosteKl
66
Pretorianin

przykre że zaś cofają się w czasie i robią takie ekrany miast jak w III, zamiast zrobić dopieszczone z V to się znowu cofają.. eh ci producenci nigdy się nie uczą.. zawsze musi być niedociągnięcie. Ekrany miast w V to była rewelacja :)

15.06.2012 18:56
Mutant z Krainy OZ
22
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
248
Farben

Ekrany miast w piątce były piękne, jednak zupełnie niepraktyczne jeżeli idzie o poruszanie się w nich. Ja szybko wyłączyłem automatyczny obrót kamery po wejściu do miasta, kupując jednostki zawsze wchodziłem do menu ich rekrutacji, nie chciało mi się szukać ich siedlisk po ekranie.
Wolę właśnie takie ekrany jakie były w częściach 1-4, bardzo ładne a przy tym praktyczne, wchodzisz, wiesz gdzie co jest. W piątce się założę że każdy z grających pooglądał zamek dwa razy i potem nie zwracał uwagi na widoczki lecz poruszał się za pomocą interfejsu po mieście.

[15] W H3 dodali jeden zamek, dodatkowo taki, na który spadła gigantyczna fala krytyki. Co prawda było tam więcej kampanii i map do szybkiej rozgrywki, lecz to był po prostu dodatek, tutaj mamy do czynienia z DLC, które nie wiem czemu określane jest jako dodatek.
W H4 nie dodano żadnego zamku, pomimo dwóch dodatków. Dopiero Heroes 5 nas tak rozpieścił, że co dodatek to nowa frakcja. Ale H5 było wyjątkowe nie tylko pod względem zamków w dodatkach :)

15.06.2012 19:15
23
odpowiedz
komenty
69
Senator

No i fajnie. Pewnie kupie wczesniej czy pozniej.

15.06.2012 20:29
24
odpowiedz
TobiAlex
192
Legend

Kamutex wiesz, patrząc tak, iż mi przejście jednej mapy w VI zajmuje od 8 do 10 godzin (zwiedzona cała mapa, zrobione wszystkie zadania, zdobyte wszystkie przedmioty itd.) to te 10h za 40 zł nie jest imponujące.

15.06.2012 20:50
25
odpowiedz
zanonimizowany380842
107
Legend

Całe szczęście, że nie wzorowali się na syfiarskich miastach z H5.. nieczytelne i mało wygodne w obsłudze. Uf mamy powrót do legendarnej części D:

15.06.2012 21:02
26
odpowiedz
zanonimizowany841029
1
Centurion

TobiAlex---> Na jakim poziomie trudności grasz? 8-10 godzin? To już chyba przesada, mi najdłuższa misja ze 4h schodziła...

Ekrany miasta zapowiadają się świetnie, ale jedna rzecz mi troszkę nie odpowiada - wszystkie budynki są wykonane w takim samym stylu. W H3, czy H4 było bardziej kolorowo w miastach, budynki były bardziej zróżnicowane architektonicznie i kolorystycznie, a mimo tego wszystko trzymało się "kupy" i wszystko składało się w jedną całość. Tu jest troszkę za monotonnie, aczkolwiek i tak świetnie.

15.06.2012 23:06
Nolifer
27
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

W końcu te ekrany wyglądają , jak powinny od początku wyglądać .

15.06.2012 23:14
👎
28
odpowiedz
zanonimizowany667282
57
Centurion

bojkotuję gry do których wydawane są płatne dlc dlatego przestałem zresztą kupować w ogóle oryginalne nowości, sięgam jedynie po klasyki, platynowe kolekcje etc które zawierają już w sobie cały ten płatny badziew i stanowią pełnoprawną grę. także mam nadzieje że piractwo szerzyć się będzie aż ci debile wydawcy w końcu zrozumieją że 2x za to samo się nie płaci.

16.06.2012 00:57
Cainoor
👍
29
odpowiedz
Cainoor
263
Mów mi wuju

Fajny news. Kupuję od razu :)

16.06.2012 07:53
30
odpowiedz
moonman
82
Centurion

kiedy i czy w ogole beda tury jednoczesne????

16.06.2012 08:45
Mutant z Krainy OZ
31
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
248
Farben

Być może nigdy się nie pojawią tury jednoczesne.

18.06.2012 20:04
Legion 13
32
odpowiedz
Legion 13
158
The Black Swordsman

@moonman
Ty w ogóle wiesz o czym piszesz? W tej grze tury nie mogą być wykonywane jednocześnie, zresztą chyba w większości turówek tak jest, wtedy ta gra straciłaby jakikolwiek sens i polegałaby tylko na farcie i głupim klikaniu kto pierwszy ten wygrywa.
@zaodrze244
To bojkotuj dalej, ten dodatek wcale nie jest taki mały, 1 kampania i pewnie kilka mapek multi, trochę artefaktów, nowi bohaterowie, a do tego trzeba się cieszyć że patcha wydali osobno i nie wymagają do niego dodatku. A tak nawiasem : który dodatek do heroesa (oprócz IV) dodawał więcej niż ten?

19.06.2012 07:16
Mutant z Krainy OZ
33
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
248
Farben

Legion - w heroes 5 są tury jednoczesne a dodatków do heroesa dających więcej niż ten było masę. Zacznijmy jednak od tego, że to nie jest dodatek a małe dlc. Do H3 wyszły dwa dodatki, jeden wprowadzający miasto i kilka kampanii, drugi bez miasta ale z kampaniami i łączonymi artefaktami. Oba też przyniosły masę mapek pojedynczych. Podobnie było z dodatkami do H5, dwa dodatki, dwa nowe miasta i kilka kampanii, drugi dodatek wprowadził dziesiątki nowych jednostek.
Także sam widzisz.

04.07.2012 14:21
Legion 13
34
odpowiedz
Legion 13
158
The Black Swordsman

Grałem trochę w H5 i jakoś nie kojarzę tur jednoczesnych. Jak to niby miało działać?

04.07.2012 20:22
Mutant z Krainy OZ
35
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
248
Farben

Nie wiem jak to dokładnie działa, nigdy z tego nie korzystałem, jakoś pozwala to wykonywać w grze online (albo w jednym z jej trybów) turę jednocześnie przez kilku graczy, tak by nie trzeba było czekać pół godziny na swoją kolejkę.

12.07.2012 16:55
36
odpowiedz
Cyga0000
76
Pretorianin

Zapewne tak, ze kazdy gra ture w tym samym czasie i jak wszyscy skoncza ture to zaczyna sie nastepna.

13.08.2012 11:14
37
odpowiedz
alistair80
69
Centurion

Wydaje mi się, że w Heroes 5 były tury jednoczesne do czasu zetknięcia się dwóch graczy. Zrobiono tak dla szybszej gry. Na początku można było jednocześnie robić tury, żeby nie czekać bez sensu na ruch innego gracza, skoro eksploracja bliższej okolicy zamku mogła być robiona w tym samym czasie.

Wiadomość Might & Magic Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast