Zlecenie dla sławy; Przerwany pogrzeb | Zadania - Gildia wojowników
Aktualizacja:
Zlecenie dla sławy
Zleceniodawca: Tablica informacyjna obok Bad Yl [Pustynia ] (M20:31)

Zlecenie polega na zabiciu strasznego potwora, który przebywa w starym budynku gildii. Otwórz zamek przy pomocy wytrycha po czym zejdź do piwnicy. Staniesz przeciwko tylko jednemu potworowi, co nie powinno sprawić Ci żadnych kłopotów.
Po zakończeniu zadania powróć do Bad Yla (M20:31) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Przerwany pogrzeb
Zleceniodawca: Galija [Pustynia ] (M20:22)

Na ścieżce prowadzącej do gildii wojowników natrafisz na grupkę ludzi wykopujących grób. Kawałek dalej zaczepi Cię Galija , przekonana, że zakopywany mężczyzna wciąż żyje. Porozmawiaj z Haadiją - ta po chwili przemieni się potwora babkę Haadimę . Wyciągnij miecz i zasiekaj bestię na śmierć, uratujesz tym samym mężczyznę przed pogrzebaniem żywcem. Porozmawiaj najpierw z Galiją , a następnie z leżącym Azharem .
Zostaniesz zaproszony do wstąpienia do gildii - przyjdź za kilka dni pod wejście (M20:18) - na ekranie pojawi się stosowna informacja, że Azhar na Ciebie czeka, zostaniesz polecony Bractwu, możesz udać się do przywódcy celem otrzymania zleceń.
Zostaje odblokowane zadanie [Zlecenie dla sławy ].
Zostaje odblokowane zadanie [Więzy krwi ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia wojowników
- Zlecenie dla sławy; Przerwany pogrzeb | Zadania - Gildia wojowników
- Więzy krwi; Łowy | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
- Przeklęta krew; Plażowicze | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
- Kobziarz z Ashos; Gadzi park | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
- Wioska; Siedmiu braci; Poskramiacz owadów | Zadania - Gildia wojowników
- Zadania - Gildia wojowników
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.