Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
Aktualizacja:
Dziwaczne zwierzę
Zleceniodawca: tablica informacyjna w gildii magów [Okolice Hatmandoru ] (M12:7)

Zadanie otrzymasz po odczytaniu listu Od Alii do magów .
Zlecenie polega na odszukaniu psa oraz ojca małej dziewczynki. Swe kroki skieruj pod ich dom, gdzie znajdziesz budę Puszka [Bayan ] (M3:12). Psa nigdzie nie będzie, lecz jego ślady będą wskazywały na pobliską jaskinię (M3:13). Tuż przed wejściem leżą zwłoki - prawdopodobnie ojca dziewczynki. Sama jaskinia skomplikowana nie jest. Po drodze natrafisz na zmasakrowane mrówki (M5:1), natomiast w ogromnej grocie czeka na Ciebie Puszek [Mrowisko ] (M5:2), który przeistoczył się w przedziwnego stwora - zabij gada.
Po zakończeniu zadania powróć do gildii magów (M12:7) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Palmowy gaj
Zleceniodawca: tablica informacyjna w gildii magów [Okolice Hatmandoru ] (M12:7)

Zadanie otrzymasz po odczytaniu Listu od półalchemika Aty .
Zlecenie polega na pomocy alchemikowi, któremu zalało dom. Mieszkanie znajduje się na obrzeżach, w palmowym gaju [Okolice Hatmandoru ] (M12:25). Odszukaj wejście do piwnicy - wewnątrz natkniesz się na zgraję rybowatych stworów, które musisz pokonać. Nie są wymagającymi przeciwnikami, najlepszą bronią jest broń tnąca. Po zejściu na sam dół zostaniesz zaatakowany przez jeszcze większą zgraję. Zadanie zakończy się po wybiciu wszystkich potworów.
Po zakończeniu zadania powróć do gildii magów (M12:7) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia magów
- Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Strusie pióra; Kariera naukowa | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Dotacja na badania; Wyrzucony mag | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Obsesja; Zegar śmierci | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Skrzynia brata; Kościana różdżka; Telepatyczny przesyłacz | Zadania - Gildia magów
- Zadania - Gildia magów
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.