Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Prorokini

Zleceniodawca: Dar Pha [Alsorna ]

Po rozmowie z Dar Pha (M1:4) w obozie orków skieruj się za nią na spotkanie z Prorokinią - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Po rozmowie z Dar Pha (M1:4) w obozie orków skieruj się za nią na spotkanie z Prorokinią . Dotrzesz do zniszczonego mostu, przed którym porozmawiasz z Ghortariusem (M1:6). Po nieudanej próbie odbudowania mostu przeniesiesz się do [Alsorna - podziemia - Podziemia Alsorny ], gdzie przejdziesz trening posługiwania się magią (M2:1).

Otrzymasz laskę, przy pomocy której będziesz rzucał czary - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Otrzymasz laskę, przy pomocy której będziesz rzucał czary. Pozbądź się kilku pierwszych szkieletów (M2:2) atakując je Ognistym Pociskiem, po czym powróć do maga. Nauczysz się zaklęcia Ognisty Podmuch, które jest skuteczne jeśli zostaniesz otoczony przez większą zgraję wrogów. Udaj się na sam koniec korytarza (M2:3), gdzie znajdziesz ognisty okrąg - odnawia on Twoją manę. Pozbądź się kilku fal nekrów przy pomocy nowego zaklęcia. Udaj się w stronę teleportera (M2:10) - natrafisz na Tuloka . Podnieś leżącą obok Księgę umiejętności - Magia wody , a następnie kartę Lód (efekt) . Wejdź do Ekwipunku i wybierz amulet z zaklęciem Ognisty Pocisk. Podmień kartę ognia na kartę lodu i zaakceptuj zmiany. Zaatakuj przeciwnika nowo stworzonym zaklęciem Lodowy pocisk.

Udaj się na spotkanie z Cassarą (M1:7) - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Udaj się na spotkanie z Cassarą (M1:7). Zobaczysz jaka straszliwa może być przyszłość, rozpoczniesz więc próbę jej zmiany. Po zakończeniu cut-scenki zabierz ze stołu komplet zbroi, który Cassara Ci podarowała.

Zostaje odblokowane zadanie [Dar Pha ].

W celu kontynuacji zadania musisz ukończyć ciąg zadań: [Dar Pha ], [Dach nad głową ], [Sokaris ].

Nim po raz kolejny porozmawiasz z Cassarą (M1:7) natkniesz się na Ghortariusa , który wręczy Ci kamień teleportacyjny - umożliwi Ci on błyskawiczną podróż w różne miejsca (wcześniej odwiedzone teleportery i oznaczone na mapie) - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Nim po raz kolejny porozmawiasz z Cassarą (M1:7) natkniesz się na Ghortariusa , który wręczy Ci kamień teleportacyjny - umożliwi Ci on błyskawiczną podróż w różne miejsca (wcześniej odwiedzone teleportery i oznaczone na mapie). Zostaniesz odesłany do Ghortariusa, który pokieruje Cię dalej - użyj kamienia teleportacyjnego aby się teleportować do komnaty maga [Alsorna - podziemia - Wnętrza Alsorny ].

Zostaje odblokowane zadanie [Znajdź Ghortariusa ].

Po wykonaniu zadania [Uszkodzony teleporter ] otrzymasz zadanie [Wieża Kłów ] od Prorokini - musisz ukończyć wszystkie zadania z Rozdziału I by kontynuować [Prorokini ].

Po pokazaniu dziennika zejdź do podziemi (M1:9), a następnie udaj się do komnaty Cassary [Alsorna - podziemia - Wnętrza Alsorny ] (M2:7) - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Po pokazaniu dziennika zejdź do podziemi (M1:9), a następnie udaj się do komnaty Cassary [Alsorna - podziemia - Wnętrza Alsorny ] (M2:7). Zostaniesz skierowany do Nowego Ashos, gdzie odszukasz informacji na temat nieudanego eksperymentu Gandohara . Lokacja została oznaczona na mapie, użyj kamienia teleportacyjnego.

Zostaje odblokowane zadanie [Ślady Gandohara ].

Musisz ukończyć Rozdział II aby ponownie spotkać się z Prorokinią .

Podobało się?

0

Two Worlds II

9 listopada 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-12-23
23:20

ROGI Chorąży

znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.

Komentarz: ROGI
2011-01-15
22:23

fenfir Generał

Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:

spoiler start

wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek

spoiler stop

W poradniku jest błąd :

spoiler start

Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)

spoiler stop

Komentarz: fenfir
2012-12-02
11:27

zanonimizowany881210 Junior

Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam

Komentarz: zanonimizowany881210
2013-11-10
20:14

zanonimizowany954753 Junior

😡

ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności

Komentarz: zanonimizowany954753
2014-06-30
18:29

zanonimizowany1010542 Junior

Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?

Komentarz: zanonimizowany1010542

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl