Vahkmaar | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
Aktualizacja:
Vahkmaar
M39 Vahkmaar

1. Teleporter
2. [Stare podziemne przejście ]
M40 Stare podziemne przejście

1. Rogdor - misja [Ucieczka z więzienia ]
2. Dar Pha
3. Zamknięte drzwi
4. Dar Pha (miejsce kolejnego spotkania)
5. Biblioteka alchemika
6. Drzwi prowadzące do lochów
7. Niewielki tunelik
8. Dźwignia
9. Komnata pełna stworów
10. Zamknięta brama
11. Schody
M41 Wnętrza Vahkmaaru

1. Dźwignia
2. Przejście nad salą tronową
3. Schody prowadzące na pierwsze piętro
4. Schody prowadzące do [Stare podziemne przejście ]
5. Miksturki
6. Portal prowadzący na wieżę
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Mapy
- Alsorna | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Bayan | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Sawanna - część północna | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Sawanna - część południowo-zachodnia | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Sawanna - część południowo-wschodnia | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Okolice Hatmandoru (1) | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Okolice Hatmandoru (2) | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Pustynia | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Nowe Ashos | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Gardziele (1) | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Gardziele (2) | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Okolice Nowego Ashos | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Obrzeża Gardzieli | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Bagna | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Vahkmaar | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Grobowce (1) | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Grobowce (2) | Mapy | Opis przejścia Two Worlds II
- Mapy
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.