Przesyłka; Dostawa | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
Aktualizacja:
Przesyłka
Zleceniodawca: Basel [Pustynia ] (M20:7)
![Po wykonaniu zadania [Eskorta ] otrzymasz od razu drugie zlecenie - Przesyłka; Dostawa | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667305171.jpg)
Po wykonaniu zadania [Eskorta ] otrzymasz od razu drugie zlecenie.
Więcej informacji uzyskasz od barmanki - Reesy . Znajdziesz ją oczywiście w gospodzie "Pod Wpływem" (M20:7). Zaznaczy Ci ona na mapie lokalizację przesyłki, a także poda hasło "Nie chcesz wiedzieć", które podasz strażnikowi. Udaj się w oznaczone miejsce (M20:9). Wewnątrz znajdziesz skrzynię, a w niej Paczkę . Po opuszczeniu schowka natrafisz na Reesę .
Zostaje odblokowane zadanie [Dostawa ].
Dostawa
Zleceniodawca: Reesa [Pustynia ] (M20:9)
![Zdobyta w zadaniu [Przesyłka ] paczka musi zostać dostarczona bezpośrednio odbiorcy - Przesyłka; Dostawa | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667305187.jpg)
Zdobyta w zadaniu [Przesyłka ] paczka musi zostać dostarczona bezpośrednio odbiorcy. Powróć do Hatmandoru, przejdź miasto i odbij na wschód przed wejściem do świątyni - jest ono pilnowane przez duchownego, więc tak czy owak nie prześlizgniesz się. Przy wschodnim murze czekać na Ciebie będzie kapłan (M20:10). Po dostarczeniu paczki powróć do Basela (M20:7).
Zostaje odblokowane zadanie [Likwidacja ].
Zostaje odblokowane zadanie [Informator Valarina - morderstwa ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania główne - Rozdział 1
- Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Dostać się do Hatmandoru | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Pustynna brama | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Wtyka; Eskorta | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Przesyłka; Dostawa | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Likwidacja; Kapitan | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Klątwa Gorlaga; Stare rany | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Wieża Kłów | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Zadania główne - Rozdział 1
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.