Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora; Polowanie na wiedźmę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
Aktualizacja:
Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora

Zadania są kontynuacją wyboru zdobycia własnego amuletu i nie porozmawiania ponownie z Aidanem po uratowaniu kowala.
Tym razem będziesz musiał przejść spory kawałek do przeklętej krypty (M37:6). Uważaj na jamę zagubionego pająka (M37:7) i dwa mamucie pająki wewnątrz. Po dotarciu na cmentarz i podejściu pod kryptę uruchomi się cut-scenka, na której błyskawica uderzy w iglicę.
Zostaje odblokowane zadanie [Stwór z cmentarza ].
Pojawi się potwór - Ostatni Nieumarły . Jest on wymagającym przeciwnikiem, odpornym na ogień, używający trucizny (najlepiej być wyposażonym w miksturę hamującą jej działanie).
Zostaje odblokowane zadanie [Amulet stwora ].
Gdy stwór polegnie, przeszukaj jego ciało - znajdziesz Dziwny świecący amulet . Powróć do kapłana (M37:3).
Polowanie na wiedźmę
Zleceniodawca: Garadel [Bagna ] (M37:3)

Garadel objaśni Ci sytuację z Wiedźmą, która to rzekomo napuszcza na wioskę potwory i być może jej śmierć zniesie barierę, którą wioska jest otoczona. Chętny do pomocy udaj się na spotkanie z Wiedźmą (M37:8). Otrzymasz możliwość wyboru jednej z dwóch ścieżek, którą chcesz aby potoczyła się dalsza fabuła.
Rozwiązanie 1
Postanawiasz wysłuchać historii Nalii . Ścieżka fabularna wiedźmy jest dłuższa, lecz dowiesz się znacznie więcej, dowiesz się całej prawdy.
Zostaje odblokowane zadanie [Stare zaklęcie ].
Rozwiązanie 2
Wybierasz pozbycie się wiedźmy . Wybierzesz znacznie krótszą ścieżkę.
Zostaje odblokowane zadanie [Wiedźma ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania główne - Rozdział 3
- Pierwsze spotkania; Kapłan | Zadania główne Two Worlds II - Rozdział 3 i 4
- Kapłan i amulet; Amulet Aidana | Zadania główne Two Worlds II - Rozdział 3 i 4
- Kowal Culainn, Ratunek; Wronie Bajoro, Zatopiona iglica | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora; Polowanie na wiedźmę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Stare zaklęcie; Ogród Nalii | Zadania główne Two Worlds II - Rozdział 3 i 4
- Zwoje Garadela; Po Aidana, Do katakumb, Zagubiony łowca | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Wiedźma, Powrót; Demon, Serce demona; Powrót Nalii, Przeżycie Aidana | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Zadania główne - Rozdział 3
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.