Szlak przemytników; Kałamarz skryby | Zadania Two Worlds II - Bayan
Aktualizacja:
Szlak przemytników
Zleceniodawca: Tobiasz Pień [Bayan ] (M3:4) lub Dagwa [Bayan ] (M3:5)
![Jeśli na początku, po teleportacji do Bayan, udzieliłeś pomocy żebraczce Dagwie (podzieliłeś się z nią kiełbasą), to po powrocie spod bramy (rozmowa z Odval (M3:1), akceptacja zadania [Pustynna brama ]) możesz z nią porozmawiać ponownie - Szlak przemytników; Kałamarz skryby | Zadania Two Worlds II - Bayan - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668048140.jpg)
Dagwa
Jeśli na początku, po teleportacji do Bayan, udzieliłeś pomocy żebraczce Dagwie (podzieliłeś się z nią kiełbasą), to po powrocie spod bramy (rozmowa z Odval (M3:1), akceptacja zadania [Pustynna brama ]) możesz z nią porozmawiać ponownie. Udzieli Ci ona informacji o starym szlaku przemytników i wskaże wejście na mapie (M3:8). Po ukończeniu zadania automatycznie zostaje zakończone zadanie [Pustynna brama ].
UWAGA: Na szlaku znajdziesz kilku wymagających przeciwników.
Tobiasz Pień
Kiedy zostaniesz zaczepiony przez Tobiasza (po wcześniejszej (rozmowie z Odval (M3:1) i akceptacji zadania [Pustynna brama ])), zaoferuje Ci on informację (za jedyne 300 aur) o starym szlaku przemytników, którego możesz użyć do obejścia bramy.
Uwaga: Tobiasz Pień jest oszustem, kiedy wręczysz mu 300 aur mężczyzna wejdzie do swojego mieszkania po czym zablokuje drzwi.
Jeśli przyjmiesz zadanie, w późniejszym czasie, podczas wykonywania zadania [Stare rany ] natrafisz na Tobiasza w tunelach pod Cheznaddarem [Hatmandorskie kanały ] (M21:13) (pod warunkiem, że zabijesz Kosę ), otrzymując od niego zadanie [Zbeszczeszczona kaplica ].
Zostaje odblokowane zadanie [Zbeszczeszczona kaplica ].
Kałamarz skryby
Zleceniodawca: Tom Skryba [Bayan ] (M3:7)
![Zadanie otrzymasz tylko i wyłącznie jeśli uprzednio porozmawiałeś z Lewsam Grabarz (M3:6) i przyjąłeś jego zadanie [Zaginiona głowa ] - Szlak przemytników; Kałamarz skryby | Zadania Two Worlds II - Bayan - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668048156.jpg)
Zadanie otrzymasz tylko i wyłącznie jeśli uprzednio porozmawiałeś z Lewsam Grabarz (M3:6) i przyjąłeś jego zadanie [Zaginiona głowa ].
Uzyskasz wtedy informację (hasło) w jaki sposób należy zagadać do skryby. Aby zdobyć glejt musisz znaleźć na pogorzelisku kałamarz z czerwonym atramentem. Lokalizacja spalonego domu skryby zostanie oznaczona na mapie, udaj się w to miejsce [Sawanna - część północna ] (M7:1). Natkniesz się tam na pawiany - uważaj, gdyż atakują one z dystansu. Wejdź do spalonego domu i przeszukaj skrzynie. Kiedy znajdziesz kałamarz powróć do Bayan, skrybę znajdziesz w jego mieszkaniu. Przed drzwiami zaczepi Cie Flora - była żona skryby.
Zakończenie 1
Możesz oddać Florze kałamarz , otrzymasz wtedy informację o starym szlaku przemytników (M3:8).
UWAGA: Na szlaku znajdziesz kilku wymagających przeciwników. Na początku czeka Cię walka z varnami , a następnie z dzikimi zwierzętami .
Zakończenie 2
Możesz odmówić Florze , wejść do mieszkania i oddać kałamarz skrybie. Zyskasz w zamian glejt , który może posłużyć do przejścia przez bramę i zakończenia zadania [Pustynna brama ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Bayan
- Klinika weterynaryjna | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Głód; Zaginiona głowa | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Brakujące łopaty; Podrobiona przepustka | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Szlak przemytników; Kałamarz skryby | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Dar dla hazardzisty; Rytuał inicjacji | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Gonitwa koniokrada; Susza | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Maraton Jade'a - runda I, II, III, Nowy dom na sawannie; Jaja termitów | Zadania - Bayan
- Grobowce arcykapłanów Narmera, Aha | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Grobowce arcykapłanów Raneba, Qaa | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Grobowce arcykapłanów Userkafa, Huni | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Grobowce arcykapłanów Dena, Sahura | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Grobowce arcykapłanów Unasa, Teti | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Pogorzelisko | Zadania Two Worlds II - Bayan
- Zadania - Bayan
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.