Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
Aktualizacja:
Umiejętności łowcy
![]() | Wiele strzał Opis: Wystrzeliwuje strzały w liczbie 2-11 zadające 75% obrażeń każda. Komentarz: Śmiercionośna umiejętność przeciwko pojedynczym celom, bardzo przydatna zarówno na początku jak i w późniejszym etapie gry. |
![]() | Precyzja łowcy Opis: Zwiększa obrażenia zadawane w trybie snajperskim o 5-50% . Komentarz: Przydatne na początku, kiedy zadawane obrażenia są w miarę niewielkie oraz przeciwko pojedynczym wrogom znajdującym się bardzo daleko. |
![]() | Skupienie Opis: Umożliwia oznaczenie celów w liczbie 2-11 w trybie snajperskim. Komentarz: Również przydatne tylko na początku, zasadniczo lepiej zainwestować punkty w inną umiejętność. |
![]() | Wstępny naciąg Opis: Wstępny naciąg łuku 5-50% . Komentarz: Wstępny naciąg pozwoli błyskawicznie zaatakować wroga, który nas zaskoczył, warto więc rozwijać tę umiejętność. |
![]() | Szybki naciąg Opis: +8-80% do szybkości naciągania łuku. Komentarz: Inwestowanie lepiej odstawić na później, kiedy szybkie strzelanie do bardzo mocnych przeciwników jest nieodzowne. |
![]() | Przeciągnięcie Opis: Zdolność przeciągnięcia cięciwy o 10-100% . Komentarz: Podobnie jak w przypadku powyżej - przeciągnięcie cięciwy najlepiej pozostawić na dalszy etap rozgrywki. |
![]() | Strzał krytyczny Opis: 1-10% szansy na trafienie krytyczne przy użyciu łuku. Komentarz: Niezbyt wielka szansa trafienia krytycznego odbiera możliwość przydzielenia punktów w bardziej wartościowe umiejętności. Zainteresować się tym można pod koniec gry, kiedy rozwiniemy postać w pozostałych umiejętnościach. |
![]() | Ognista strzała Opis: Zadaje dodatkowo 20-200% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia od ognia w promieniu 0-7 m. Komentarz: Obszarowe obrażenia od ognia idealnie nadają się do eksterminacji nieumarłych i mumii. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki. |
![]() | Zamrożona strzała Opis: Zadaje dodatkowo 10-100% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia od zimna. Oziębia przeciwników w promieniu 1.5-6 m, spowalniając ich o 32-50% . Komentarz: Bardzo przydatne strzały jeśli jesteśmy atakowani przez hordę przeciwników - dzięki spowolnieniu zyskujemy cenny czas. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki. |
![]() | Rozpraszająca strzała Opis: Tworzy monstrum wabiące do siebie potwory. Po 11-20 s monstrum eksploduje, zadając 20-200% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia duchowe w promieniu 2.8-5.5 m. Komentarz: Umiejętność przydatna na początku, kiedy nie jesteśmy w stanie podjąć walki z większą grupą przeciwników - monstrum zyskuje dla nas cenny czas. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki. |
![]() | Zatruta strzała Opis: Zadaje dodatkowo 30-300% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia od trucizny. Spowalnia przeciwnika o 32-50% . Komentarz: Obrażenia od trucizny mają to do siebie, że dodatkowo zadają obrażenia po trafieniu, powoli zabijając przeciwnika. Niestety brak działania obszarowego nie czyni tej umiejętności tak atrakcyjnej w dalszym etapie gry. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki. |
Liczby zaznaczone na zielono , które znajdziesz w tabeli, reprezentują poziom danej umiejętności (od poziomu 1 do 10).
W co warto inwestować
Podstawą w walce na bliższy dystans jest wstępny naciąg , dzięki któremu będziesz mógł się odratować w przypadku zaskoczenia przez wroga. Jeśli chodzi o prędkość strzelania, czyli szybki naciąg oraz przeciągnięcie - obie umiejętności dobrze jest rozwijać równomiernie dopiero w późniejszej rozgrywce na wyższym poziomie doświadczenia.
Precyzja łowcy i skupienie są mało nieprzydatne (należy jednak pamiętać, że precyzja, jako pasywna umiejętność, minimalnie wpływa na ataki zadawane zatrutą strzałą, która to musi być wystrzelona w tym trybie) z uwagi na czas jaki potrzebny jest do przejścia w tryb celowania i wybrania poszczególnych przeciwników.
Wiele strzał to jedna z podstawowych umiejętności, którą powinno się rozwinąć bez względu na wybór pozostałych. Bardzo przydatna przeciwko nawet pojedynczym potworom.
Strzał krytyczny również wart jest zainteresowania dopiero na samym końcu, z uwagi na niewielką szansę procentową oferowaną na niższych poziomach.
Ważnym wyborem również jest typ strzał, w których chcesz się kształcić: ognista , zamrożona , rozpraszająca , zatruta . Należy pamiętać, że potwory są odporne na poszczególne żywioły, co poniekąd zmusza to równomiernego inwestowania we wszystkie umiejętności.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
- Rozwój postaci
- Tworzenie postaci | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Parametry | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Umiejętności wojownika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności skrytobójcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności rzemieślnika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności ogólne | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Rozwój postaci
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.