Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Umiejętności łowcy

Wiele strzał - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Wiele strzał

Opis: Wystrzeliwuje strzały w liczbie 2-11 zadające 75% obrażeń każda.

Komentarz: Śmiercionośna umiejętność przeciwko pojedynczym celom, bardzo przydatna zarówno na początku jak i w późniejszym etapie gry.

Precyzja łowcy - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Precyzja łowcy

Opis: Zwiększa obrażenia zadawane w trybie snajperskim o 5-50% .

Komentarz: Przydatne na początku, kiedy zadawane obrażenia są w miarę niewielkie oraz przeciwko pojedynczym wrogom znajdującym się bardzo daleko.

Skupienie - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Skupienie

Opis: Umożliwia oznaczenie celów w liczbie 2-11 w trybie snajperskim.

Komentarz: Również przydatne tylko na początku, zasadniczo lepiej zainwestować punkty w inną umiejętność.

Wstępny naciąg - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Wstępny naciąg

Opis: Wstępny naciąg łuku 5-50% .

Komentarz: Wstępny naciąg pozwoli błyskawicznie zaatakować wroga, który nas zaskoczył, warto więc rozwijać tę umiejętność.

Szybki naciąg - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Szybki naciąg

Opis: +8-80% do szybkości naciągania łuku.

Komentarz: Inwestowanie lepiej odstawić na później, kiedy szybkie strzelanie do bardzo mocnych przeciwników jest nieodzowne.

Przeciągnięcie - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Przeciągnięcie

Opis: Zdolność przeciągnięcia cięciwy o 10-100% .

Komentarz: Podobnie jak w przypadku powyżej - przeciągnięcie cięciwy najlepiej pozostawić na dalszy etap rozgrywki.

Strzał krytyczny - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Strzał krytyczny

Opis: 1-10% szansy na trafienie krytyczne przy użyciu łuku.

Komentarz: Niezbyt wielka szansa trafienia krytycznego odbiera możliwość przydzielenia punktów w bardziej wartościowe umiejętności. Zainteresować się tym można pod koniec gry, kiedy rozwiniemy postać w pozostałych umiejętnościach.

Ognista strzała - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Ognista strzała

Opis: Zadaje dodatkowo 20-200% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia od ognia w promieniu 0-7 m.

Komentarz: Obszarowe obrażenia od ognia idealnie nadają się do eksterminacji nieumarłych i mumii. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki.

Zamrożona strzała - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Zamrożona strzała

Opis: Zadaje dodatkowo 10-100% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia od zimna. Oziębia przeciwników w promieniu 1.5-6 m, spowalniając ich o 32-50% .

Komentarz: Bardzo przydatne strzały jeśli jesteśmy atakowani przez hordę przeciwników - dzięki spowolnieniu zyskujemy cenny czas. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki.

Rozpraszająca strzała - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Rozpraszająca strzała

Opis: Tworzy monstrum wabiące do siebie potwory. Po 11-20 s monstrum eksploduje, zadając 20-200% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia duchowe w promieniu 2.8-5.5 m.

Komentarz: Umiejętność przydatna na początku, kiedy nie jesteśmy w stanie podjąć walki z większą grupą przeciwników - monstrum zyskuje dla nas cenny czas. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki.

Zatruta strzała - Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Zatruta strzała

Opis: Zadaje dodatkowo 30-300% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia od trucizny. Spowalnia przeciwnika o 32-50% .

Komentarz: Obrażenia od trucizny mają to do siebie, że dodatkowo zadają obrażenia po trafieniu, powoli zabijając przeciwnika. Niestety brak działania obszarowego nie czyni tej umiejętności tak atrakcyjnej w dalszym etapie gry. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki.

Liczby zaznaczone na zielono , które znajdziesz w tabeli, reprezentują poziom danej umiejętności (od poziomu 1 do 10).

W co warto inwestować

Podstawą w walce na bliższy dystans jest wstępny naciąg , dzięki któremu będziesz mógł się odratować w przypadku zaskoczenia przez wroga. Jeśli chodzi o prędkość strzelania, czyli szybki naciąg oraz przeciągnięcie - obie umiejętności dobrze jest rozwijać równomiernie dopiero w późniejszej rozgrywce na wyższym poziomie doświadczenia.

Precyzja łowcy i skupienie są mało nieprzydatne (należy jednak pamiętać, że precyzja, jako pasywna umiejętność, minimalnie wpływa na ataki zadawane zatrutą strzałą, która to musi być wystrzelona w tym trybie) z uwagi na czas jaki potrzebny jest do przejścia w tryb celowania i wybrania poszczególnych przeciwników.

Wiele strzał to jedna z podstawowych umiejętności, którą powinno się rozwinąć bez względu na wybór pozostałych. Bardzo przydatna przeciwko nawet pojedynczym potworom.

Strzał krytyczny również wart jest zainteresowania dopiero na samym końcu, z uwagi na niewielką szansę procentową oferowaną na niższych poziomach.

Ważnym wyborem również jest typ strzał, w których chcesz się kształcić: ognista , zamrożona , rozpraszająca , zatruta . Należy pamiętać, że potwory są odporne na poszczególne żywioły, co poniekąd zmusza to równomiernego inwestowania we wszystkie umiejętności.

Podobało się?

0

Two Worlds II

9 listopada 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-12-23
23:20

ROGI Chorąży

znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.

Komentarz: ROGI
2011-01-15
22:23

fenfir Generał

Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:

spoiler start

wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek

spoiler stop

W poradniku jest błąd :

spoiler start

Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)

spoiler stop

Komentarz: fenfir
2012-12-02
11:27

zanonimizowany881210 Junior

Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam

Komentarz: zanonimizowany881210
2013-11-10
20:14

zanonimizowany954753 Junior

😡

ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności

Komentarz: zanonimizowany954753
2014-06-30
18:29

zanonimizowany1010542 Junior

Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?

Komentarz: zanonimizowany1010542

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl