Umiejętności skrytobójcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
Aktualizacja:
Umiejętności skrytobójcy
![]() | Zastawianie pułapek Opis: Można zastawiać pułapki poziomu 1-10 . Komentarz: Zastawianie pułapek przydatne jest na początku w przypadku, jeśli rozwijamy umiejętności wojownika i chcemy, aby przeciwnik doznał jak najwięcej obrażeń bez konieczności zbliżania się do nas. |
![]() | Skradanie Opis: +5-50% szybkości w trybie skradania się. Komentarz: Umiejętność niewykorzystywana w późniejszej części gry, gdyż mało kiedy przeciwnik stoi odwrócony do nas plecami. |
![]() | Zabójczy cios Opis: Możesz wykonać Zabójczy cios z 1.6-2.5 m. Komentarz: Jak wyżej - napotkanie na przeciwnika odwróconego do nas plecami jest bardzo trudne, ze wszystkimi stoczymy walkę twarzą w twarz. |
![]() | Otwieranie zamków Opis: Czas na otwarcie zamka wydłużony o 1-10 s, zwiększona szansa samootwarcia zamka o 2-20% . Komentarz: Warto zainwestować w tę umiejętność, gdyż ułatwia otwieranie najtrudniejszych zamków do skrzyń, w których znajdują się cenne przedmioty. |
![]() | Kradzież Opis: Czas kradzieży wydłużony o 1-10 s. Komentarz: Kradzież jest przydatna tylko w bardzo początkowym etapie gry, kiedy nasza sakiewka jest niemalże całkowicie pusta. |
Liczby zaznaczone na zielono , które znajdziesz w tabeli, reprezentują poziom danej umiejętności (od poziomu 1 do 10).
W co warto inwestować
Trzy pierwsze umiejętności, czyli zastawianie pułapek , skradanie i zabójczy cios są kompletnie zbędne i nieprzydatne w całej grze (poza samym początkiem, gdzie jesteśmy do tego zmuszeni w samouczku). W otwieranie zamków warto zainwestować większą liczbę punktów, gdyż dzięki temu jesteśmy w stanie otwierać trudniejsze zamki, a w konsekwencji zdobywać cenniejsze przedmioty (które później możemy sprzedać zyskując sporą liczbę aur). Kradzieży nie polecam rozwijać - co prawda na początku może się przydać, okradanie pojedynczych ludzi w celu zdobycia odrobiny aur, lecz długofalowo kompletnie nieopłacalne.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
- Rozwój postaci
- Tworzenie postaci | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Parametry | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Umiejętności wojownika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności skrytobójcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności rzemieślnika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności ogólne | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Rozwój postaci
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.