Gargulcom mówimy nie; Mój skarbie | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
Aktualizacja:
Gargulcom mówimy nie
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Zlecenie polega na oczyszczeniu jaskini z żyjących tam widonów , które porwały zwierzątko córki kupca. Jaskinię [Tajny obóz widonów ] znajdziesz na obrzeżach miasta (M23:53). Po wejściu do środka po prostu oczyść całą jaskinię ze wszystkich potworów tam żyjących (M25:1), zadanie do trudnych nie należy.
Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Mój skarbie
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Zlecenie polega na znalezieniu sposobu na otworzenie skarbcu. Odszukaj i zabij Strażnika skarbu [Okolice Nowego Ashos ] (M32:3), nie powinien Ci on sprawić kłopotu, gdyż jest sam. Przeszukaj jego ciało i podnieś Flet i nuty Sprawność indywidualności . Podejdź do bramy (M32:4), wybierz z ekwipunku flet oraz wcześniej podniesione nuty i zagraj melodię. Po wejściu do środka będziesz musiał zabić jeszcze dwóch strażników i ponownie odegrać melodie przy drzwiach, by przejść dalej.
Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia kupców
- Spekulanci; Skradzione zwłoki; Niebezpieczne stworzenia | Zadania - Gildia kupców
- Pożywna dieta | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
- Pajęcze gniazdo; Magia ogrodnictwa | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
- Gargulcom mówimy nie; Mój skarbie | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
- Bagaż emocjonalny; Ojcowski warsztat; Przenieś szczątki | Zadania - Gildia kupców
- Zadania - Gildia kupców
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.