Two Worlds 2: Spekulanci; Skradzione zwłoki; Niebezpieczne stworzenia
Aktualizacja:
Spekulanci
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Bad Yl [Pustynia ] (M20:31)

Twoim zadaniem jest likwidacja grupy paserów ukrywającej się w Hatmandorze. Skieruj się do pierwszego budynku (M20:32) - otwórz zamek wytrychem (odczekaj aż w pobliżu nikogo nie będzie) bądź wyciągnij miecz i spróbuj zniszczyć zamek. Wejdź do środka i zabij obu paserów .
Adekwatnie postępuj z kolejnymi kryjówkami:
- drugą (M20:33),
- trzecią (M20:34),
- czwartą (M20:35),
Zwiększać się będzie tylko liczba paserów do pokonania.
Po zakończeniu zadania powróć do Bad Yla (M20:31) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Skradzione zwłoki
Zleceniodawca: Nur Udin [Pustynia ] (M20:28)

Na placu targowym (M20:28) przez przypadek podsłuchasz rozmowę kupców o skradzionych zwłokach. Porozmawiaj do siedzącego na ławeczce Nur Udina . Mężczyzna nie zna szczegółów i wyśle Cię do strażników stacjonujących w pobliżu haków (M20:19). Po przybyciu na miejsce ponownie podsłuchasz rozmowę, rozmów się ze strażnikiem . Dowiesz się, że komendant wysłał patrol w okolice gildii magów - pobiegnij w kolejne miejsce, dowiesz się więcej. Na ziemi znajdziesz leżącego pułkownika Ishaqa [Okolice Hatmandoru ] (M12:19), pozbądź się wpierw gigantycznych mrówek, a następnie z nim pomów - usłyszysz jedynie słowa o pułapce.

Wejdź do domku obok - wytrychem otwórz drzwi. Po zejściu do piwnicy ujrzysz dzikie zwierzęta trzymane w klatkach. W oddali zauważysz mężczyznę, który przed Tobą ucieka - zamknął również drzwi i wypuścił zwierzęta. Zmierz się z dzikimi bestiami i zlokalizuj dźwignię. Pilnować jej będzie mamuci pająk , pamiętaj aby zażyć miksturę ochrony przed trucizną. Jest to bardzo wymagający przeciwnik, możesz próbować stanąć przed wejściem i walczyć z dystansu. Po przełączeniu dźwigni udaj się schwytać kłusownika Ubaja - tym razem zamknie się w klatce. Skorzystaj z wytrycha i otwórz bramkę.
Podczas wykonywania zadania możesz od razu wykonać zadanie [Niebezpieczne stworzenia ].
Po wszystkim możesz udać się do strażników przy hakach (M20:19), przekazać im wieści i otrzymać kilka dodatkowych aur.
Zakończenie 1
Możesz zabić Ubaja . Powróć do gildii kupców [Pustynia ] (M20:30) i porozmawiaj z Nur Udinem .
Zostaje odblokowane zadanie [Pożywna dieta ].
Zakończenie 2
Możesz oszczędzić Ubaja . Otrzymasz dzięki temu więcej punktów doświadczenia. Powróć do gildii kupców [Pustynia ] (M20:30) i porozmawiaj z Nur Udinem . Przedstaw mu propozycję współpracy z Ubajem .
Zostaje odblokowane zadanie [Pożywna dieta ].
Niebezpieczne stworzenia
Zleceniodawca: po zdobyciu którejkolwiek części encyklopedii zwierząt w piwnicy [Okolice Hatmandoru ] (M12:19)
![Zadanie możesz ukończyć równocześnie podczas wykonywania zadania [Skradzione zwłoki ] - Spekulanci; Skradzione zwłoki; Niebezpieczne stworzenia | Zadania - Gildia kupców - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/669031140.jpg)
Zadanie możesz ukończyć równocześnie podczas wykonywania zadania [Skradzione zwłoki ].
Musisz odszukać w piwnicy trzy części encyklopedii zwierząt. Pierwszą znajdziesz w szafce, drugą na biurku obok klatki, w której schował się kłusownik, trzecią posiada Ubaj - otrzymasz ją niezależnie od tego czy w zadaniu [Skradzione zwłoki ] zabijesz go (przeszukaj ciało) czy też oszczędzisz (otrzymasz w ramach podziękowań). Zadanie zakończy się w momencie odczytania skompletowanej Encyklopedii zwierząt . Otrzymasz jeden punkt umiejętności.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany705796 Senator
ja już przeszedłem grę, nie spodziewałem się że będzie aż tak dobra ;)
ROGI Chorąży
właśnie gran i nie mogę znaleść w poradniku informacji o dodatkowych misjach orków.
np. zbieracz run (od tego ślepego kowala orka ) i wyrównanie rachunków (od tego przywódcy orków który informował nas w prologu jak walczyć).
Albo nie widzę albo nie tu tych zadań. Pomożecie?
Arxel Legend
Bardzo możliwe, że w finalnej wersji minimalnie zmieniły się tytuły zadań.. :)
Kamienie runiczne ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=340
Być może chodzi Ci o Czas zapłaty ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=350
czahor2 Junior
gra jest wielka! Gram narazie okolo 30h i jestem dopiero w polowie gry <lol>
jestem fanem RPG i gra mi naprawde przypadla do gustu, lecz jest troche zabugowana: np. przenikające tekstury skal na plazy, przechodzenie przez sciany w labiryntach, tekst mówiony rozniący sie od pisanego (gram w wersje eng.) itd.
w oczekiwaniu na Wiedzmina 2 mozna smialo kupowac !
ROGI Chorąży
to gdzie jest ta księga z zadania ,,Wyjątkowa księga" bo Arxel mówił ,że to jest w poradniku a nie mogę tego znaleść .
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
W poradniku jest błąd :
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
