Two Worlds 2: Dostać się do Hatmandoru
Aktualizacja:
Dostać się do Hatmandoru
Zleceniodawca: Cassara [Alsorna - podziemia - Komnata Ghortariusa ]
![Aby dostać się do Hatmandoru musisz wykonać zadanie [Pustynna brama ] - Dostać się do Hatmandoru | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1051/667252468.jpg)
Aby dostać się do Hatmandoru musisz wykonać zadanie [Pustynna brama ].
UWAGA: Nie jesteś w stanie wjechać konno za bramę.
Po przekroczeniu bramy w pewnym momencie natrafisz na strażnika, który ostrzeże Cię przed Varnami , którzy opanowali wszystkie bramy. Po dotarciu do pierwszej z nich [Okolice Hatmandoru ] (M12:1) natkniesz się na oddział walczących strażników z Varnami . Staraj się nie zaatakować żadnego strażnika, gdyż wtedy przestaną być Twoimi sojusznikami. Po oczyszczeniu drogi brama się otworzy, wybiegnie kilku kolejnych Varnów . W celu dotarcia do Hatmandoru możesz obrać dwie drogi - głównym szlakiem (czekają Cię kolejne walki z Varnami ) bądź po wzgórzach (okolice zadania [Zaginiona głowa ] (M12:2)).
![Końcem końców dotrzesz pod bramę Hatmandoru [Pustynia ] (M20:1) - Dostać się do Hatmandoru | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1051/667252484.jpg)
Końcem końców dotrzesz pod bramę Hatmandoru [Pustynia ] (M20:1). Strażnik skieruje Cię do komendanta Valarina przebywającego w gospodzie w Cheznaddarze (M20:2). Aby dostać się do miasta musisz wykonać drobne zadanie dla komendanta - musisz spotkać się z informatorem, który posiada wiedzę na temat morderstw.

Udaj się na spotkanie z Jarradem (M20:3). Mężczyzna nie jest skory do udzielenia informacji - aby zaczął mówić musisz mu wpierw pomóc w zdobyciu lekarstwa dla jego matki, które znajdziesz w cesarskim magazynie (M20:4). Magazyn pilnowany jest przez dwóch strażników, lecz możesz wejść do niego poprzez dach - użyj porozmieszczanych belek, by dostać się na miejsce. Będziesz musiał wytrychem otworzyć klapę.

Będąc w środku przeszukaj skrzynie w poszukiwaniu Buteleczki rosy . Powróć do domu Jarrada (M20:3) wychodząc naturalnie przez dach. Dowiesz się więcej na temat morderstw. Udaj się powiadomić Valarina (M20:1), gdzie zdasz mu relację ze spotkania. Brama prowadząca do miasta zostanie otwarta.
Zostaje odblokowane zadanie [Wtyka ].
Zostaje odblokowane zadanie [Informator Valarina - tożsamość Miraża ].
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds 2: Opis przejścia
- Two Worlds 2: Zadania główne - Rozdział 1
- Two Worlds 2: Prolog - Ucieczka z więzienia
- Two Worlds 2: Dostać się do Hatmandoru
- Two Worlds 2: Pustynna brama
- Two Worlds 2: Wtyka; Eskorta
- Two Worlds 2: Przesyłka; Dostawa
- Two Worlds 2: Likwidacja; Kapitan
- Two Worlds 2: Klątwa Gorlaga; Stare rany
- Two Worlds 2: Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii
- Two Worlds 2: Kryształowa armia; Droga do Wieży
- Two Worlds 2: Wieża Kłów
- Two Worlds 2: Zadania główne - Rozdział 1
- Two Worlds 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
zanonimizowany705796 Senator
ja już przeszedłem grę, nie spodziewałem się że będzie aż tak dobra ;)
ROGI Chorąży
właśnie gran i nie mogę znaleść w poradniku informacji o dodatkowych misjach orków.
np. zbieracz run (od tego ślepego kowala orka ) i wyrównanie rachunków (od tego przywódcy orków który informował nas w prologu jak walczyć).
Albo nie widzę albo nie tu tych zadań. Pomożecie?
Arxel Legend
Bardzo możliwe, że w finalnej wersji minimalnie zmieniły się tytuły zadań.. :)
Kamienie runiczne ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=340
Być może chodzi Ci o Czas zapłaty ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=350
czahor2 Junior
gra jest wielka! Gram narazie okolo 30h i jestem dopiero w polowie gry <lol>
jestem fanem RPG i gra mi naprawde przypadla do gustu, lecz jest troche zabugowana: np. przenikające tekstury skal na plazy, przechodzenie przez sciany w labiryntach, tekst mówiony rozniący sie od pisanego (gram w wersje eng.) itd.
w oczekiwaniu na Wiedzmina 2 mozna smialo kupowac !
ROGI Chorąży
to gdzie jest ta księga z zadania ,,Wyjątkowa księga" bo Arxel mówił ,że to jest w poradniku a nie mogę tego znaleść .
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
W poradniku jest błąd :
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
