Two Worlds 2: Zasada działania
Aktualizacja:
Zasada działania
Tworzenie zaklęć początkowo może wydawać się odrobinę trudne. Aby móc złożyć czar musisz dysponować przede wszystkim amuletem z zaklęciem. Amulety te, to nic innego jak sloty, w których składasz zaklęcia, a następnie możesz ich używać w walce.
Każdy czar składa się z co najmniej dwóch kart - karty efektu i karty nośnika. Jest to wymagane minimum, aby stworzyć cokolwiek (są pojedyncze wyjątki, gdzie tylko te dwie karty nic nie zdziałają).
Efektów jest 15 - pięć grup po trzy karty w każdej z nich. Jak sama nazwa wskazuje, nadają one efekt czarom, na przykład ognisty, lodowy itd.
Nośników jest 6, definiują one działanie czaru - rzucenie zaklęcia, czar obszarowy, wystrzelenie pocisku, przywołanie potwora, zastawienie pułapki czy utworzenie ołtarza.
UWAGA: W przypadku tego ostatniego nośnika (ołtarz) należy użyć go w pierwszej sekcji, a następnie ustawić sekcję drugą, na której należy stworzyć czar z wykorzystaniem tylko i wyłącznie nośnika zaklęcie!
Modyfikatory: Tych kart jest w grze również 6. Trzy z nich są dostępne tylko dla nośnika pocisk (naprowadzanie, odbicie, rozprysk). Pozostałe trzy to obrażenia, ochrona i czas. Są wykorzystywane głównie w kombinacjach zawierających nośniki: obszar i zaklęcie. Można je łączyć (nie wszystkie połączenia są możliwe) zmieniając niekiedy kompletnie działanie czaru.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
zanonimizowany705796 Senator
ja już przeszedłem grę, nie spodziewałem się że będzie aż tak dobra ;)
ROGI Chorąży
właśnie gran i nie mogę znaleść w poradniku informacji o dodatkowych misjach orków.
np. zbieracz run (od tego ślepego kowala orka ) i wyrównanie rachunków (od tego przywódcy orków który informował nas w prologu jak walczyć).
Albo nie widzę albo nie tu tych zadań. Pomożecie?
Arxel Legend
Bardzo możliwe, że w finalnej wersji minimalnie zmieniły się tytuły zadań.. :)
Kamienie runiczne ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=340
Być może chodzi Ci o Czas zapłaty ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=350
czahor2 Junior
gra jest wielka! Gram narazie okolo 30h i jestem dopiero w polowie gry <lol>
jestem fanem RPG i gra mi naprawde przypadla do gustu, lecz jest troche zabugowana: np. przenikające tekstury skal na plazy, przechodzenie przez sciany w labiryntach, tekst mówiony rozniący sie od pisanego (gram w wersje eng.) itd.
w oczekiwaniu na Wiedzmina 2 mozna smialo kupowac !
ROGI Chorąży
to gdzie jest ta księga z zadania ,,Wyjątkowa księga" bo Arxel mówił ,że to jest w poradniku a nie mogę tego znaleść .
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
W poradniku jest błąd :
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
