Pułapka | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
Aktualizacja:
Pułapka
Przedstawione wartości w poniższej tabeli mogą się różnić od tych, które sam uzyskasz. Zależą one bowiem od poziomu bohatera, ilości punktów parametru siły woli oraz ilości użytych kart w zaklęciu. Tabela ma na celu przedstawienie działania poszczególnych kombinacji, w celu łatwiejszego wyszukania pożądanego efektu.
Jak czytać tabelę:
W tym rozdziale zostały umieszczone kombinacje zaklęć z wykorzystaniem nośnika pułapka. W pierwszej kolumnie znajdziesz efekt, natomiast w drugiej wykorzystanie modyfikatora obrażenia (pozostałe modyfikatory są niemożliwe do wykorzystania).
Efekt | Obrażenia | Działanie |
Powietrze | Losowo ciska przedmioty z siłą 11 | |
Powietrze | X | 20 obrażeń od błyskawic |
Życie | Brak możliwości złożenia zaklęcia | |
Życie | X | Brak możliwości złożenia zaklęcia |
Błyskawica | Wytwarza jasny błysk, oślepiający wroga | |
Błyskawica | X | 39 obrażeń od błyskawic |
Kamień | Ciska kamień z siłą 11 | |
Kamień | X | 39 obrażeń tłuczonych |
Pełzacz | Zmniejsza manę przeciwnika o 11 | |
Pełzacz | X | 39 obrażeń ciętych |
Ziemia | Usuwa z celu niekorzystne efekty, szansa na usunięcie każdego efektu: 11% | |
Ziemia | X | 39 obrażeń tłuczonych |
Ogień | Wytwarza jasny błysk, oślepiający wroga | |
Ogień | X | 39 obrażeń od ognia |
Moc | Odnawia twoją wytrzymałość do maksymalnego poziomu | |
Moc | X | 39 obrażeń od ognia |
Siła | Losowo ciska przypadkowe obiekty z siłą 11 | |
Siła | X | 39 obrażeń od ognia |
Psychika | Losowo ciska przypadkowe obiekty z siłą 11 | |
Psychika | X | 39 obrażeń od zimna |
Lód | Brak możliwości złożenia zaklęcia | |
Lód | X | 39 obrażeń od zimna |
Woda | Brak możliwości złożenia zaklęcia | |
Woda | X | 39 obrażeń od zimna |
Zwłoki | Przywraca 9 PW | |
Zwłoki | X | Wysysa z celu 25 życia (obrażenia duchowe) |
Trucizna | Leczy wszelkie zatrucia truciznami | |
Trucizna | X | 53 obrażeń od trucizny |
Rozkład | Rozprasza wszystkie efekty działające na jednostkę. Istnieje 3% szansy, że rozproszone zostaną tylko efekty niekorzystne | |
Rozkład | X | 39 obrażeń duchowych |
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
- Kombinacje zaklęć
- Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć
- Ołtarz | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Obszar | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Zaklęcie | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Pocisk | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Przywołanie | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Pułapka | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Kombinacje zaklęć
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.