Klątwa Gorlaga; Stare rany | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
Aktualizacja:
Klątwa Gorlaga
Zleceniodawca: Kapitan [Okolice Hatmandoru ] (M12:5)
![Oddział żołnierzy wysłany do [Jaskinia Gorlaga ] nie powrócił do dnia dzisiejszego - Klątwa Gorlaga; Stare rany | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667491093.jpg)
Oddział żołnierzy wysłany do [Jaskinia Gorlaga ] nie powrócił do dnia dzisiejszego. Twoim zadaniem jest udanie się do jaskini [Okolice Hatmandoru ] (M12:6). Będąc wewnątrz krocz korytarzem do drugiej ogromnej jaskini, gdzie natkniesz się na Gorlaga (M13:1). W zależności od wyboru linii dialogowej masz dwa rozwiązania.
Rozwiązanie 1
Możesz próbować zabić potwora - zarówno Gorlag jak i mrówki rzucą się na Ciebie. Twój poziom doświadczenia i zadawanych obrażeń raczej nie jest zbyt wysoki, więc Twoje szanse na zwycięstwo są bardzo marne. Jeśli jednak jakimś cudem uda Ci się powalić stwory zabierz Klucz od Gorlaga i użyj go na drzwiach, za którymi znajdziesz jedynego ocalałego żołnierza (M13:2). Udaj się do wyjścia (M13:3) i powróć wraz z Harlefem do Kapitana [Okolice Hatmandoru ] (M12:5).
Zostaje odblokowane zadanie [Mistrz gildii magów ].
Rozwiązanie 2
Doprowadzisz do konwersacji, po której zostaniesz poproszony o zdobycie kamienia, w posiadaniu którego jest Kosa .
Musisz wykonać zadanie [Stare rany ].
Kiedy wrócisz z kamieniem, potwór po chwili zginie sam, a Ty będziesz mógł bezpiecznie wypuścić żywego żołnierza. Udaj się do wyjścia (M13:3) i powróć wraz z Harlefem do Kapitana [Okolice Hatmandoru ] (M12:5).
Zostaje odblokowane zadanie [Mistrz gildii magów ].
Stare rany
Zleceniodawca: Gorlag [Jaskinia Gorlaga ]
![Zadanie otrzymasz po poprowadzeniu odpowiedniego dialogu w zadaniu [Klątwa Gorlaga ] - Klątwa Gorlaga; Stare rany | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667491109.jpg)
Zadanie otrzymasz po poprowadzeniu odpowiedniego dialogu w zadaniu [Klątwa Gorlaga ].
Skieruj się [Hatmandorskie kanały ], wejście znajdziesz w [Pustynia ] (M20:17). Twój cel natomiast, czyli Kosa znajduje się w kanałach (M21:3). Tuż po zejściu momentalnie zostaniesz zaatakowany przez mumię . Po dotarciu na miejsce przeprowadzisz krótką rozmowę z Kosą .
Zakończenie 1
Przeprowadź spokojną dyskusję z Kosą , dowiadując się, że poszukiwany przez Gorlaga kamień zawiera jego duszę. Otrzymasz śmiertelność Gorlaga - powróć teraz do niego [Jaskinia Gorlaga ] (M13:1) - wejście znajdziesz w [Okolice Hatmandoru ] (M12:6).
Zakończenie 2
Rzuć obelgą w Kosę , po czym ją zabij. Przeszukaj jej ciało, zabierz śmiertelność Gorlaga - wróć do niego [Jaskinia Gorlaga ] (M13:1) - wejście znajdziesz w [Okolice Hatmandoru ] (M12:6).
Zostaje odblokowane zadanie [Zbezczeszczona kaplica ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania główne - Rozdział 1
- Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Dostać się do Hatmandoru | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Pustynna brama | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Wtyka; Eskorta | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Przesyłka; Dostawa | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Likwidacja; Kapitan | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Klątwa Gorlaga; Stare rany | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Wieża Kłów | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Zadania główne - Rozdział 1
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.