Zdrajca | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
Aktualizacja:
Zdrajca
Zleceniodawca: Kapitan [Okolice Hatmandoru ] (M12:5)
![Zadanie będziesz mógł wykonać dopiero po zakończeniu zadania [Kryształowa armia ] - Zdrajca | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668292406.jpg)
Zadanie będziesz mógł wykonać dopiero po zakończeniu zadania [Kryształowa armia ].
Kapitan zleci Ci likwidację jednego z jego ludzi, bowiem uważa, że ten spiskuje przeciw niemu. Opuść namiot kapitana i skieruj się do mieszkania domniemanego zdrajcy (M12:24). Otwórz drzwi przy pomocy wytrychu - Imrana znajdziesz na piętrze. Po krótkiej rozmowie dowiesz się, o co tak naprawdę chodzi. Imran posiada kontrowersyjne informacje na temat Kapitana .
Zakończenie 1
Jeżeli postanowisz zabić Imrana , ten nie będzie stawiał żadnego oporu. Gdy przeszukasz ciało znajdziesz interesujący list. Powróć do namiotu kapitana (M12:5) i przekaż wieści o uciszonym sabotażyście.
Zakończenie 2
Jeżeli postanowisz oszczędzić Imrana , powróć do namiotu kapitana i powiedz, że pozostawiłeś biedaka przy życiu. Kapitan będzie Ci wdzięczny. Za ten wybór otrzymasz więcej punktów doświadczenia.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Hatmandor
- Dochodzenie w sprawie morderstw; Smoczy pancerz | Zadania - Hatmandor
- Cesarska przesyłka; Przyjaciel w potrzebie; Trzecia osoba | Zadania - Hatmandor
- Łza Maliel | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Transakcja | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Informator Valarina - morderstwa, tożsamość Miraża | Zadania - Hatmandor
- Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zdrajca | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zemsta Mirrda; Inwestycja w fabrykę | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Rozwój fabryki; Nowa fabryka | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Ziołowe preparaty; Centrala nasienna | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Chora ciotka; Ręka sprawiedliwości | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zbezczeszczona kaplica; Kryształowy szał; Słodka zemsta | Zadania - Hatmandor
- Zadania - Hatmandor
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.