Ziołowe preparaty; Centrala nasienna | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
Aktualizacja:
Ziołowe preparaty
Zleceniodawca: Salah [Pustynia ] (M20:5)

Miejscowy zielarz poprosi Cię o przetestowanie trzech jego preparatów. Za testy naturalnie otrzymasz wynagrodzenie. Zajrzyj do skrzyni i zabierz najpierw Maść na odciski . Użyj jej po czym porozmawiaj z zielarzem. Kolejnym preparatem jest krem na odleżyny. Skieruj się do pobliskiego szpitala polowego [Okolice Hatmandoru ] (M12:3) gdzie zaaplikujesz maść na trzech pacjentach. Tuż przed wejściem zostaniesz zaatakowany przez bandytów . Powróć teraz porozmawiać z Salahem [Pustynia ] (M20:6). Trzecim produktem jest Preparat ziołowy do inhalacji . Użyj go i porozmawiaj z Salahem .
Zostaje odblokowane zadanie [Centrala nasienna ].
Centrala nasienna
Zleceniodawca: Salah [Pustynia ] (M20:6)

Zielarz zleci Ci zakup rzadkich nasion, które są mu potrzebne do wytworzenia lekarstwa na czerwoną śmierć. Udaj się do gospody (M20:2), gdzie przy stole siedzi Ammar Baobab . Pijak weźmie Cie za swoją matkę, przez co upuści cenę z 2000 na 900 aur. Po przekazaniu pieniędzy dostaniesz Rzadkie nasiona - zanieś je Salahowi . Tym razem znajdziesz go przy północnej bramie (M20:12).
Zostaje odblokowane zadanie [Chora ciotka ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Hatmandor
- Dochodzenie w sprawie morderstw; Smoczy pancerz | Zadania - Hatmandor
- Cesarska przesyłka; Przyjaciel w potrzebie; Trzecia osoba | Zadania - Hatmandor
- Łza Maliel | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Transakcja | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Informator Valarina - morderstwa, tożsamość Miraża | Zadania - Hatmandor
- Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zdrajca | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zemsta Mirrda; Inwestycja w fabrykę | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Rozwój fabryki; Nowa fabryka | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Ziołowe preparaty; Centrala nasienna | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Chora ciotka; Ręka sprawiedliwości | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zbezczeszczona kaplica; Kryształowy szał; Słodka zemsta | Zadania - Hatmandor
- Zadania - Hatmandor
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.