Two Worlds 2: Zaklęcia wyróżnione
Aktualizacja:
Zaklęcia wyróżnione
Niektóre z czarów są wyróżnione - posiadają swoją unikalną nazwę. Poniżej znajdziesz je wszystkie. Pamiętaj jednak, że podane wartości zależą od posiadanego poziomu oraz ilości punktów siły woli. Wszystkie wartości jednak są podane przy użyciu tylko po jednej z kart.
Niewidzialność

Powietrze (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator)
Działanie: Sprawia, że jesteś niewidzialny dla wrogów, czas trwania 31,5 s.
Uzdrowienie

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik)
Działanie: Przywraca 61 PW.
Feniks

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)
Działanie: Wskrzesza zaczarowaną jednostkę w chwili śmierci z 10% PW i przestaje działać, czas trwania 63 s.
Porażenie

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 86 obrażeń od błyskawic, zasięg 4 m.
Pole Elektrostatyczne

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)
Działanie: 43 obrażeń od błyskawic na trafienie, czas trwania 10.5 s, zasięg 4 m.
Tarcza Błyskawic

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)
Działanie: Oddaje 175 obrażeń od błyskawic atakującemu, czas trwania 63 s.
Ognisty Podmuch

Ogień (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 86 obrażeń od ognia, zasięg 4 m.
Ognisty Pocisk

Ogień (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 172 obrażeń od ognia.
Oko za Oko

Moc (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)
Działanie: Oddaje 102% obrażeń atakującemu, czas trwania 31.5 s.
Zamęt

Psychika (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)
Działanie: Istnieje 51% szansy, że cel nie będzie w stanie zaatakować, czas trwania 21 s.
Lodowy pocisk

Lód (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 172 obrażeń od zimna.
Komentarze czytelników
zanonimizowany705796 Senator
ja już przeszedłem grę, nie spodziewałem się że będzie aż tak dobra ;)
ROGI Chorąży
właśnie gran i nie mogę znaleść w poradniku informacji o dodatkowych misjach orków.
np. zbieracz run (od tego ślepego kowala orka ) i wyrównanie rachunków (od tego przywódcy orków który informował nas w prologu jak walczyć).
Albo nie widzę albo nie tu tych zadań. Pomożecie?
Arxel Legend
Bardzo możliwe, że w finalnej wersji minimalnie zmieniły się tytuły zadań.. :)
Kamienie runiczne ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=340
Być może chodzi Ci o Czas zapłaty ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=350
czahor2 Junior
gra jest wielka! Gram narazie okolo 30h i jestem dopiero w polowie gry <lol>
jestem fanem RPG i gra mi naprawde przypadla do gustu, lecz jest troche zabugowana: np. przenikające tekstury skal na plazy, przechodzenie przez sciany w labiryntach, tekst mówiony rozniący sie od pisanego (gram w wersje eng.) itd.
w oczekiwaniu na Wiedzmina 2 mozna smialo kupowac !
ROGI Chorąży
to gdzie jest ta księga z zadania ,,Wyjątkowa księga" bo Arxel mówił ,że to jest w poradniku a nie mogę tego znaleść .
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
W poradniku jest błąd :
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
