Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zaklęcia wyróżnione

Niektóre z czarów są wyróżnione - posiadają swoją unikalną nazwę. Poniżej znajdziesz je wszystkie. Pamiętaj jednak, że podane wartości zależą od posiadanego poziomu oraz ilości punktów siły woli. Wszystkie wartości jednak są podane przy użyciu tylko po jednej z kart.

Niewidzialność

Powietrze (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Powietrze (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator)

Działanie: Sprawia, że jesteś niewidzialny dla wrogów, czas trwania 31,5 s.

Uzdrowienie

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik)

Działanie: Przywraca 61 PW.

Feniks

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)

Działanie: Wskrzesza zaczarowaną jednostkę w chwili śmierci z 10% PW i przestaje działać, czas trwania 63 s.

Porażenie

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)

Działanie: 86 obrażeń od błyskawic, zasięg 4 m.

Pole Elektrostatyczne

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)

Działanie: 43 obrażeń od błyskawic na trafienie, czas trwania 10.5 s, zasięg 4 m.

Tarcza Błyskawic

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)

Działanie: Oddaje 175 obrażeń od błyskawic atakującemu, czas trwania 63 s.

Ognisty Podmuch

Ogień (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Ogień (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)

Działanie: 86 obrażeń od ognia, zasięg 4 m.

Ognisty Pocisk

Ogień (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Ogień (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)

Działanie: 172 obrażeń od ognia.

Oko za Oko

Moc (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Moc (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)

Działanie: Oddaje 102% obrażeń atakującemu, czas trwania 31.5 s.

Zamęt

Psychika (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Psychika (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)

Działanie: Istnieje 51% szansy, że cel nie będzie w stanie zaatakować, czas trwania 21 s.

Lodowy pocisk

Lód (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Lód (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)

Działanie: 172 obrażeń od zimna.

Podobało się?

0

Two Worlds II

9 listopada 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-12-23
23:20

ROGI Chorąży

znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.

Komentarz: ROGI
2011-01-15
22:23

fenfir Generał

Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:

spoiler start

wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek

spoiler stop

W poradniku jest błąd :

spoiler start

Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)

spoiler stop

Komentarz: fenfir
2012-12-02
11:27

zanonimizowany881210 Junior

Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam

Komentarz: zanonimizowany881210
2013-11-10
20:14

zanonimizowany954753 Junior

😡

ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności

Komentarz: zanonimizowany954753
2014-06-30
18:29

zanonimizowany1010542 Junior

Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?

Komentarz: zanonimizowany1010542

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl