Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć
Aktualizacja:
Zaklęcia wyróżnione
Niektóre z czarów są wyróżnione - posiadają swoją unikalną nazwę. Poniżej znajdziesz je wszystkie. Pamiętaj jednak, że podane wartości zależą od posiadanego poziomu oraz ilości punktów siły woli. Wszystkie wartości jednak są podane przy użyciu tylko po jednej z kart.
Niewidzialność

Powietrze (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator)
Działanie: Sprawia, że jesteś niewidzialny dla wrogów, czas trwania 31,5 s.
Uzdrowienie

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik)
Działanie: Przywraca 61 PW.
Feniks

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)
Działanie: Wskrzesza zaczarowaną jednostkę w chwili śmierci z 10% PW i przestaje działać, czas trwania 63 s.
Porażenie

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 86 obrażeń od błyskawic, zasięg 4 m.
Pole Elektrostatyczne

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)
Działanie: 43 obrażeń od błyskawic na trafienie, czas trwania 10.5 s, zasięg 4 m.
Tarcza Błyskawic

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)
Działanie: Oddaje 175 obrażeń od błyskawic atakującemu, czas trwania 63 s.
Ognisty Podmuch

Ogień (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 86 obrażeń od ognia, zasięg 4 m.
Ognisty Pocisk

Ogień (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 172 obrażeń od ognia.
Oko za Oko

Moc (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)
Działanie: Oddaje 102% obrażeń atakującemu, czas trwania 31.5 s.
Zamęt

Psychika (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)
Działanie: Istnieje 51% szansy, że cel nie będzie w stanie zaatakować, czas trwania 21 s.
Lodowy pocisk

Lód (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 172 obrażeń od zimna.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
- Kombinacje zaklęć
- Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć
- Ołtarz | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Obszar | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Zaklęcie | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Pocisk | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Przywołanie | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Pułapka | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Kombinacje zaklęć
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.