Dotacja na badania; Wyrzucony mag | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
Aktualizacja:
Dotacja na badania
Zleceniodawca: Apis [Nowe Ashos ] (M23:6)
![Po wygłoszeniu swojego przemówienia o potworach w zadaniu [Kariera naukowa ] zostaniesz zaczepiony przez profesora Apisa , który zaproponuje Ci dotacje na badania naukowe - Dotacja na badania; Wyrzucony mag | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/669265390.jpg)
Po wygłoszeniu swojego przemówienia o potworach w zadaniu [Kariera naukowa ] zostaniesz zaczepiony przez profesora Apisa , który zaproponuje Ci dotacje na badania naukowe. Więcej szczegółów omówisz w jego gabinecie (M23:9), złoży Ci propozycję zebrania pewnych informacji za 2000 aur. Twoje zadanie tak naprawdę polega na pozbyciu się splugawionych osic z pasieki, w której prowadzone są badania nad zmianami owadzich feromonów w celu zwiększenia produkcji miodu. Pasiekę znajdziesz głęboko w dżungli (M23:61), a kiedy tylko przekroczysz bramkę zostaniesz momentalnie zaatakowany przez cały rój os. Po wybiciu wszystkich powróć do Apisa (M23:9) - dowiesz się, że niestety nie spisałeś się zbyt dobrze i nie wystarczyło to do otrzymania całej dotacji, otrzymasz tylko 500 aur.
Wyrzucony mag
Zleceniodawca: Zegarmistrz Tai Lin [Nowe Ashos ] (M23:33)

Wyrzucony z uniwersytetu mag poprosi Cię o pomoc w uratowaniu jego matki, która jest zamknięta w swoim domu i otoczona przez potwory. Dom znajdziesz na południe od miasta, przed bramą będzie czekał na Ciebie Shui Biana (M23:34). Podstępny mężczyzna wie jak otworzyć bramę i nie otworzy jej póki nie przyjmiesz drobnego zakładu. Uiszczając wpisowe 10 aur staniesz do walki z ogońcami przebywającymi w ogrodzie. Jeśli zdołasz je zabić przed upływem wyznaczonego czasu (40 sekund) otrzymasz w nagrodę 2000 aur. Przyjmij wyzwanie i stań do walki.
Zadanie łatwe nie jest - upewnij się, że posiadasz sporo miksturek leczniczych. Stwory rzucą się na Ciebie jednocześnie, możesz im nie podołać jeśli nie posiadasz wysokiego poziomu. Czas tutaj odgrywa drugoplanową rolę - jeśli nie wyrobisz się przed upływem 40 sekund nie otrzymasz 2000 aur.
Po pokonaniu wszystkich potworów Shui Bian otworzy Ci drzwi do mieszkania (M23:35), wejdź weń. Przejdź piwnicą do drugiej części domu - uważaj na stwory żyjące w piwnicy. Znajdziesz ciało matki Tai Lina . Powróć do niego, znajdziesz go przy jego mieszkaniu (M23:36) i porozmawiaj o tym co się stało.
Zostaje odblokowane zadanie [Obsesja ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia magów
- Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Strusie pióra; Kariera naukowa | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Dotacja na badania; Wyrzucony mag | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Obsesja; Zegar śmierci | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Skrzynia brata; Kościana różdżka; Telepatyczny przesyłacz | Zadania - Gildia magów
- Zadania - Gildia magów
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.