Umiejętności ogólne | Rozwój postaci w Two Worlds II
Aktualizacja:
Umiejętności ogólne
![]() | Regeneracja Opis: Regeneruje 1-90 zdrowia na sekundę. Komentarz: Bardzo przydatna umiejętność zwłaszcza w początkowym stadium gry, kiedy ryzyko śmierci jest większe. UWAGA: Regeneracja życia odbywa się tylko i wyłącznie wtedy, gdy masz schowaną broń! |
![]() | Odporność na żywioły Opis: Zwiększa odporność na obrażenia od ognia, zimna, elektryczności i duchowe o 0-20% . Komentarz: Odporność na żywioły możemy zastąpić czasowymi miksturkami, które uodpornią nas na konkretne żywioły. |
![]() | Odporność na trucizny Opis: Zwiększa odporność na obrażenia od trucizny o 0-20% . Komentarz: Odporność na trucizny możemy zastąpić miksturkami, które nas wyleczą. |
![]() | Odporność fizyczna Opis: Zwiększa odporność na wszystkie obrażenia fizyczne o 0-20% . Komentarz: Większość ataków w nas skierowanych jest właśnie tego typu, co czyni tę umiejętność przydatną. |
![]() | Kondycja Opis: Twój poziom kondycji wynosi 17-35 . Komentarz: Szybsze bieganie przydatne jest na samym początku gry, kiedy częściej przyjdzie nam uciekać przed większą grupą przeciwników niż stawać do walki. |
Liczby zaznaczone na zielono , które znajdziesz w tabeli, reprezentują poziom danej umiejętności (od poziomu 1 do 10).
W co warto inwestować
Najważniejszą umiejętnością z tej grupy jest oczywiście regeneracja . Niestety działa ona tylko w momencie, gdy nie mamy wyciągniętej broni, czyli zasadniczo jesteśmy zmuszeni do ucieczki przed przeciwnikiem w celu odbudowania poziomu zdrowia. Warto również wydać kilka punktów na odporność fizyczną z uwagi na fakt, że większość ataków przeciwników jest właśnie tego typu. Odporność na trucizny (ewentualnie na pozostałe żywioły również) można pominąć, znacznie lepszym wyborem jest posiadanie (zakup bądź stworzenie własnych) mikstur czy to uodporniających nas (działanie ograniczone czasowo) bądź leczących na przykład z trucizny, która to ma długotrwały efekt działania. Kondycja przydaje się w początkowym etapie gry, w późniejszym zaś przestaje odgrywać tak istotną rolę.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
- Rozwój postaci
- Tworzenie postaci | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Parametry | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Umiejętności wojownika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności skrytobójcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności rzemieślnika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności ogólne | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Rozwój postaci
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.