Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci
Aktualizacja:
Umiejętności maga
![]() | Magia powietrza Opis: Maksymalna liczba kart magii powietrza wynosi 1-10 . Komentarz: Karty z grupy powietrze to: powietrze, życie, błyskawica. |
![]() | Magia ognia Opis: Maksymalna liczba kart magii ognia wynosi 1-10 . Komentarz: Karty z grupy ogień to: ogień, moc, siła. |
![]() | Magia wody Opis: Maksymalna liczba kart magii wody wynosi 1-10 . Komentarz: Karty z grupy woda to: psychika, lód, woda. |
![]() | Magia ziemi Opis: Maksymalna liczba kart magii ziemi wynosi 1-10 . Komentarz: Karty z grupy ziemia to: kamień, pełzacz, ziemia. |
![]() | Nekromancja Opis: Maksymalna liczba kart nekromancji wynosi 1-10 . Komentarz: Karty z grupy nekromancja to: zwłoki, trucizna, rozkład. |
![]() | Mądrość Opis: Maksymalna liczba kart modyfikujących wynosi 3-12 . Komentarz: Karty modyfikujące to: obrażenia, ochrona, czas, naprowadzanie, odbicie, rozprysk. |
![]() | Czarowanie Opis: Skraca czas wygłaszania zaklęcia o 5-50% . Komentarz: Jedna z podstawowych umiejętności przy wyborze gry magiem - szybkie rzucanie czarów przy bardziej wymagających przeciwnikach często uratuje Cię przed śmiercią. |
![]() | Regeneracja many Opis: Przywraca 4-115 many na sekundę. Komentarz: Kwestia sporna - bardzo złożone czary wymagają ogromnych ilości many, na wyższych poziomach nawet maksymalny poziom tej umiejętności nie pozwoli na szybkie rzucanie czarów. Wtedy lepszym wyborem są miksturki. Mana regeneruje się nawet w momencie, gdy masz wyciągniętą broń. |
![]() | Przywoływanie Opis: Możesz przywołać stworzenia, pułapki lub ołtarze w liczbie 2-11 . Komentarz: Przydaje się głównie do przywołań, warto wydać kilka punktów jako dodatek do walki którymś żywiołem. |
![]() | Mistycyzm Opis: Zmniejsza zużycie many przez zaklęcia o 5-50% . Komentarz: Ogromnie pomocna umiejętność na wyższych poziomach, gdzie tworzone zaklęcia pochłaniają bardzo dużą ilość many. |
![]() | Wiedza Opis: Maksymalna liczba kart nośnika wynosi 2-11 . Komentarz: Karty nośnika to: ołtarz, obszar, zaklęcie, pocisk, przywołanie, pułapka. Im więcej kart nośnika użyjesz, tym złożysz mocniejsze zaklęcie. Przydaje się dopiero w późniejszym etapie gry. |
Liczby zaznaczone na zielono , które znajdziesz w tabeli, reprezentują poziom danej umiejętności (od poziomu 1 do 10).
W co warto inwestować
Jeżeli postanowiłeś rozwijać się jako mag, podstawowymi umiejętnościami, w które musisz zainwestować są: czarowanie - przydatne na początku gry, kiedy czas odgrywa zdecydowanie większą rolę; regeneracja many również przydatna jest na początku, ale głównie ze względu na fakt, że nie stać Cię na zakup ogromnych ilości miksturek (przydadzą się na wyższych poziomach doświadczenia gdy będziesz składał skomplikowane czary); mistycyzm przyda się dopiero na wyższych poziomach doświadczenia.
Zarówno wiedzę jak i mądrość należy rozwijać dopiero w późniejszym czasie - w początkowym stadium gry nie będziesz w stanie stworzyć nawet mocniejszych czarów (mała ilość kart) jak i nawet ich rzucić (mała ilość many).
Identycznie wygląda sprawa z przywołaniem - zwiększenie ilości kart do przywołania stworzenia sprawdzi się w późniejszej rozgrywce.
Ostatnim, aspektem jest wybór żywiołu , w którym będziesz się specjalizował. Rozwijanie wszystkich jednocześnie jest trudne z uwagi na raczej niewystarczającą ilość punktów doświadczenia jakie uzyskasz podczas gry. Dobrze jest wpierw zapoznać się z możliwościami, jakie oferują poszczególne grupy żywiołów zerkając do rozdziału [Kombinacje zaklęć]. Należy również pamiętać, że niektóre stwory są odporne na poszczególne żywioły, co dodatkowo skłania ku rozwijaniu się we wszystkich kierunkach.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
- Rozwój postaci
- Tworzenie postaci | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Parametry | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Umiejętności wojownika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności skrytobójcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności rzemieślnika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności ogólne | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Rozwój postaci
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.