Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Umiejętności maga

Magia powietrza - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Magia powietrza

Opis: Maksymalna liczba kart magii powietrza wynosi 1-10 .

Komentarz: Karty z grupy powietrze to: powietrze, życie, błyskawica.

Magia ognia - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Magia ognia

Opis: Maksymalna liczba kart magii ognia wynosi 1-10 .

Komentarz: Karty z grupy ogień to: ogień, moc, siła.

Magia wody - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Magia wody

Opis: Maksymalna liczba kart magii wody wynosi 1-10 .

Komentarz: Karty z grupy woda to: psychika, lód, woda.

Magia ziemi - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Magia ziemi

Opis: Maksymalna liczba kart magii ziemi wynosi 1-10 .

Komentarz: Karty z grupy ziemia to: kamień, pełzacz, ziemia.

Nekromancja - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Nekromancja

Opis: Maksymalna liczba kart nekromancji wynosi 1-10 .

Komentarz: Karty z grupy nekromancja to: zwłoki, trucizna, rozkład.

Mądrość - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Mądrość

Opis: Maksymalna liczba kart modyfikujących wynosi 3-12 .

Komentarz: Karty modyfikujące to: obrażenia, ochrona, czas, naprowadzanie, odbicie, rozprysk.

Czarowanie - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Czarowanie

Opis: Skraca czas wygłaszania zaklęcia o 5-50% .

Komentarz: Jedna z podstawowych umiejętności przy wyborze gry magiem - szybkie rzucanie czarów przy bardziej wymagających przeciwnikach często uratuje Cię przed śmiercią.

Regeneracja many - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Regeneracja many

Opis: Przywraca 4-115 many na sekundę.

Komentarz: Kwestia sporna - bardzo złożone czary wymagają ogromnych ilości many, na wyższych poziomach nawet maksymalny poziom tej umiejętności nie pozwoli na szybkie rzucanie czarów. Wtedy lepszym wyborem są miksturki. Mana regeneruje się nawet w momencie, gdy masz wyciągniętą broń.

Przywoływanie - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Przywoływanie

Opis: Możesz przywołać stworzenia, pułapki lub ołtarze w liczbie 2-11 .

Komentarz: Przydaje się głównie do przywołań, warto wydać kilka punktów jako dodatek do walki którymś żywiołem.

Mistycyzm - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Mistycyzm

Opis: Zmniejsza zużycie many przez zaklęcia o 5-50% .

Komentarz: Ogromnie pomocna umiejętność na wyższych poziomach, gdzie tworzone zaklęcia pochłaniają bardzo dużą ilość many.

Wiedza - Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci - Two Worlds II - poradnik do gry

Wiedza

Opis: Maksymalna liczba kart nośnika wynosi 2-11 .

Komentarz: Karty nośnika to: ołtarz, obszar, zaklęcie, pocisk, przywołanie, pułapka. Im więcej kart nośnika użyjesz, tym złożysz mocniejsze zaklęcie. Przydaje się dopiero w późniejszym etapie gry.

Liczby zaznaczone na zielono , które znajdziesz w tabeli, reprezentują poziom danej umiejętności (od poziomu 1 do 10).

W co warto inwestować

Jeżeli postanowiłeś rozwijać się jako mag, podstawowymi umiejętnościami, w które musisz zainwestować są: czarowanie - przydatne na początku gry, kiedy czas odgrywa zdecydowanie większą rolę; regeneracja many również przydatna jest na początku, ale głównie ze względu na fakt, że nie stać Cię na zakup ogromnych ilości miksturek (przydadzą się na wyższych poziomach doświadczenia gdy będziesz składał skomplikowane czary); mistycyzm przyda się dopiero na wyższych poziomach doświadczenia.

Zarówno wiedzę jak i mądrość należy rozwijać dopiero w późniejszym czasie - w początkowym stadium gry nie będziesz w stanie stworzyć nawet mocniejszych czarów (mała ilość kart) jak i nawet ich rzucić (mała ilość many).

Identycznie wygląda sprawa z przywołaniem - zwiększenie ilości kart do przywołania stworzenia sprawdzi się w późniejszej rozgrywce.

Ostatnim, aspektem jest wybór żywiołu , w którym będziesz się specjalizował. Rozwijanie wszystkich jednocześnie jest trudne z uwagi na raczej niewystarczającą ilość punktów doświadczenia jakie uzyskasz podczas gry. Dobrze jest wpierw zapoznać się z możliwościami, jakie oferują poszczególne grupy żywiołów zerkając do rozdziału [Kombinacje zaklęć]. Należy również pamiętać, że niektóre stwory są odporne na poszczególne żywioły, co dodatkowo skłania ku rozwijaniu się we wszystkich kierunkach.

Podobało się?

0

Two Worlds II

9 listopada 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-12-23
23:20

ROGI Chorąży

znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.

Komentarz: ROGI
2011-01-15
22:23

fenfir Generał

Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:

spoiler start

wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek

spoiler stop

W poradniku jest błąd :

spoiler start

Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)

spoiler stop

Komentarz: fenfir
2012-12-02
11:27

zanonimizowany881210 Junior

Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam

Komentarz: zanonimizowany881210
2013-11-10
20:14

zanonimizowany954753 Junior

😡

ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności

Komentarz: zanonimizowany954753
2014-06-30
18:29

zanonimizowany1010542 Junior

Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?

Komentarz: zanonimizowany1010542

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl