Malarz magii; Niespokojny duch | Zadania Two Worlds II - Gardziele
Aktualizacja:
Malarz magii
Zleceniodawca: Śmieciarze [Gardziele ] (M26:32)
![Zadanie otrzymasz dopiero po uprzednim ukończeniu zadań: [Widzę, więc jestem ] oraz [Zagubiony partner ] - Malarz magii; Niespokojny duch | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/669827265.jpg)
Zadanie otrzymasz dopiero po uprzednim ukończeniu zadań: [Widzę, więc jestem ] oraz [Zagubiony partner ].
W obozie Śmieciarzy natrafisz na grupkę dyskutujących ludzi o jakiejś niebezpiecznej misji. Kiedy się rozejdą wpierw porozmawiaj z Delmonem . Dowiesz się, że kustosze z biblioteki w Ashos zatrudnili Śmieciarzy do zebrania informacji o zaginionym magu. Więcej informacji uzyskasz od siedzącego nieopodal Knantuka . Widzący zgodzi się na ponowną próbę poszukiwań - spotkaj się z nim niedaleko uniwersytety (M26:33). Po dotarciu w umówione miejsce Knantuka nie będzie - znajdziesz go walczącego już kawałek dalej (M26:34) - biegnij mu pomóc. Wybij wszystkie żądlce oraz widony i porozmawiaj z mężczyzną.

Przeszukaj ciała poległych widzących - znajdziesz tajemnicze zaklęcie . Stań na zniszczonym teleporterze i odczytaj zwój, po chwili znajdziesz się w pracowni maga Renoira . Po kolejnej rozmowie opuść pracownię i skieruj się do obozu śmieciarzy. Gdy tam dotrzesz, Knantuk będzie już na Ciebie czekał (M26:32), otrzymasz od niego zapłatę za pomoc.
Niespokojny duch
Zleceniodawca: Vor [Nowe Ashos ] (M23:2)
![Zadanie będziesz mógł wykonać dopiero po ukończeniu zadania [Widzę, więc jestem ], w którym otrzymasz możliwość widzenia przeszłości - Malarz magii; Niespokojny duch | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/669827296.jpg)
Zadanie będziesz mógł wykonać dopiero po ukończeniu zadania [Widzę, więc jestem ], w którym otrzymasz możliwość widzenia przeszłości.
W barze (M23:2) na piętrze poznasz pijaka Vora , który mamrota coś o księżniczce. Udaj się do gardzieli [Gardziele ], nieopodal zrujnowanego Ashos doznasz widzenia (M26:35). Powróć do baru i raz jeszcze rozmów się z Vorem (M23:2), zejdź na parter i zakup u barmana piwo. Kiedy poczęstujesz mężczyznę trunkiem, ten postanowi zdradzić Ci więcej szczegółów.

Postanowicie spotkać się na cmentarzu (M26:62), dowiesz się, że duch Alicii nie może zaznać spokoju z powodu braku drewnianego wisiorka Alicii , który zrobił dla niej Vor . Wisiorek ten znajdziesz w domu ojca zmarłej dziewczyny (M23:63), facet nie będzie sprawiał problemów i otrzymasz to po co przyszedłeś. Powróć na cmentarz (M26:62), wręcz wisiorek Alici , a na koniec porozmawiaj z Vorem .
0
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.