Zaklęcie | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
Aktualizacja:
Zaklęcie
Przedstawione wartości w poniższej tabeli mogą się różnić od tych, które sam uzyskasz. Zależą one bowiem od poziomu bohatera, ilości punktów parametru siły woli oraz ilości użytych kart w zaklęciu. Tabela ma na celu przedstawienie działania poszczególnych kombinacji, w celu łatwiejszego wyszukania pożądanego efektu.
Jak czytać tabelę:
W tym rozdziale zostały umieszczone kombinacje zaklęć z wykorzystaniem nośnika zaklęcie. W pierwszej kolumnie znajdziesz efekt, trzy kolejne to wykorzystanie dodatkowych modyfikatorów: obrażenia, czas, ochrona (pozostałe modyfikatory są niemożliwe do wykorzystania). Należy pamiętać, że nie wszystkie kombinacje są możliwe.
Efekt | Obrażenia | Czas | Ochrona | Działanie |
Powietrze | Losowo ciska przedmioty z siłą 51 | |||
Powietrze | X | 91 obrażeń od błyskawic | ||
Powietrze | X | Sprawia, że jesteś niewidzialny dla wrogów, czas trwania 30 s | ||
Powietrze | X | X | Obniża obrażenia od upadku o 40% , czas trwania 15 s | |
Powietrze | X | X | Tworzy deszcz kowadeł spadających z siłą 51 , czas trwania 5 s | |
Powietrze | X | X | X | Tworzy wokół rzucającego ochronne tornado o sile 510 , czas trwania 15 s |
Życie | Przywraca 61 PW | |||
Życie | X | 175 obrażeń od błyskawic | ||
Życie | X | Zwiększa wytrzymałość o 10% , czas trwania 60 s | ||
Życie | X | X | Przywraca 30% PW/s, czas trwania 30 s | |
Życie | X | X | Zwiększa obrażenia otrzymywane przez wroga o 51% , czas trwania 40 s | |
Życie | X | X | X | Wskrzesza zaczarowaną jednostkę w chwili śmierci z 10% PW i przestaje działać, czas trwania 60 s |
Błyskawica | Wytwarza jasny błysk, oślepiający wroga | |||
Błyskawica | X | 175 obrażeń od błyskawic | ||
Błyskawica | X | Wytwarza światło, czas trwania 30 s | ||
Błyskawica | X | X | +25% odporności na błyskawice, czas trwania 60 s | |
Błyskawica | X | X | 17 obrażeń od błyskawic na trafienie, czas trwania 10 s | |
Błyskawica | X | X | X | Oddaje 175 obrażeń od błyskawic atakującemu, czas trwania 60 s |
Kamień | Ciska kamień z siłą 51 | |||
Kamień | X | 175 obrażeń tłuczonych | ||
Kamień | X | Losowo ciska kamienie z siłą 51 w określonym promieniu, czas trwania 5 s | ||
Kamień | X | X | +25% odporności na obrażenia fizyczne, czas trwania 60 s | |
Kamień | X | X | Grad kamieni zdający 51 obrażeń tłuczonych na trafienie, czas trwania 5 s | |
Kamień | X | X | X | Oddaje 238 obrażeń tłuczonych atakującemu, czas trwania 60 s |
Pełzacz | 175 obrażeń tłuczonych | |||
Pełzacz | X | Losowo ciska kamienie z siłą 51 w określonym promieniu, czas trwania 5 s | ||
Pełzacz | X | +25% odporności na obrażenia fizyczne, czas trwania 60 s | ||
Pełzacz | X | X | Grad kamieni zdający 51 obrażeń tłuczonych na trafienie, czas trwania 5 s | |
Pełzacz | X | X | Oddaje 238 obrażeń tłuczonych atakującemu, czas trwania 60 s | |
Pełzacz | X | X | X | 175 obrażeń tłuczonych |
Ziemia | Usuwa z celu niekorzystne efekty, szansa na usunięcie każdego efektu: 51% | |||
Ziemia | X | 175 obrażeń tłuczonych | ||
Ziemia | X | Cel otrzymuje 51% odporności na niekorzystne zaklęcia, czas trwania 60 s | ||
Ziemia | X | X | Zwiększa odporność niefizyczną o 10% , czas trwania 60 s | |
Ziemia | X | X | Wytwarza trzęsienie ziemi o sile 51 , ciska kamienie, czas trwania 5 s | |
Ziemia | X | X | X | Gdy otrzymasz obrażenia, 10% z nich jest dodawane do twojej many, czas trwania 30 s |
Ogień | Wytwarza jasny błysk, oślepiający wroga | |||
Ogień | X | 175 obrażeń od ognia | ||
Ogień | X | Wytwarza światło, czas trwania 30 s | ||
Ogień | X | X | +25% odporności na ogień, czas trwania 60 s | |
Ogień | X | X | 17 obrażeń od ognia na trafienie, czas trwania 10 s | |
Ogień | X | X | X | Oddaje 175 obrażeń od ognia atakującemu, czas trwania 60 s |
Moc | Odnawia twoją wytrzymałość do maksymalnego poziomu | |||
Moc | X | 175 obrażeń od ognia | ||
Moc | X | +79% wyższe skoki, czas trwania 60 s | ||
Moc | X | X | Otrzymane obrażenia są odejmowane od many, a nie od PW i zmniejszane o 10% . Jeśli nie masz many, obrażenia są odejmowane od PW, czas trwania 30 s | |
Moc | X | X | Oddaje 102% obrażeń atakującemu, czas trwania 30 s | |
Moc | X | X | X | Tworzy pole siłowe, które z siłą 30 sprawia, że pobliskie obiekty lewitują, czas trwania 20 s |
Siła | Losowo ciska przypadkowe przedmioty z siłą 51 | |||
Siła | X | 175 obrażeń od ognia | ||
Siła | X | Zwiększa Siłę o 10% , czas trwania 60 s | ||
Siła | X | X | Tworzy tarczę odpychającą wszystkie przedmioty z siłą 102 , czas trwania 20 s | |
Siła | X | X | Wytwarza czarną dziurę zadającą 76 obrażeń od ognia na trafienie, czas trwania 2 s | |
Siła | X | X | X | Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 10% , czas trwania 30 s |
Psychika | Losowo ciska przypadkowe przedmioty z siłą 51 | |||
Psychika | X | 175 obrażeń od zimna | ||
Psychika | X | Zwiększa celność o 10% , czas trwania 60 s | ||
Psychika | X | X | Istnieje 51% szansy, że cel nie będzie w stanie zaatakować, czas trwania 20 s | |
Psychika | X | X | Istnieje 51% szansy, że cel zaatakuje najbliższą jednostkę bez względu na jej przynależność, czas trwania 10 s | |
Psychika | X | X | X | 25% szansy zahipnotyzowania jednostki, czas trwania 30 s |
Lód | Otwiera zamek poziomu 1 | |||
Lód | X | 175 obrażeń od zimna | ||
Lód | X | Zwiększa obrażenia otrzymywane przez wroga o 10% , czas trwania 40 s | ||
Lód | X | X | +25% odporności na zimno, czas trwania 60 s | |
Lód | X | X | 17 obrażeń od zimna na trafienie, czas trwania 10 s | |
Lód | X | X | X | Oddaje 175 obrażeń od zimna atakującemu, czas trwania 60 s |
Woda | Gęsta mgła oślepiająca wroga | |||
Woda | X | 175 obrażeń od zimna | ||
Woda | X | Zwiększa zadawane obrażenia fizyczne o 20% , czas trwania 30 s | ||
Woda | X | X | Chodzenie po wodzie, czas trwania 30 s | |
Woda | X | X | Ciała wrogów pozbawiane są wody, co powoduje 175 obrażeń duchowych, czas trwania 10 s | |
Woda | X | X | X | Daje 10% osłony przed wszystkimi rodzajami obrażeń, czas trwania 60 s |
Zwłoki | Przywraca 40 PW | |||
Zwłoki | X | Wysysa z celu 113 życia (obrażenia duchowe) | ||
Zwłoki | X | Ożywia jednostkę pod twoją kontrolą, czas trwania 40 s | ||
Zwłoki | X | X | +25% odporności na obrażenia fizyczne, czas trwania 60 s | |
Zwłoki | X | X | Wysysa z celu 113 życia na trafienie (obrażenia duchowe), czas trwania 10 s | |
Zwłoki | X | X | X | Atakujący zatrzymują się w miejscu, czas trwania 2 s |
Trucizna | Leczy wszelkie zatrucia truciznami | |||
Trucizna | X | 238 obrażeń od trucizny | ||
Trucizna | X | Zmniejsza obrażenia przeciwnika o 10% , czas trwania 40 s | ||
Trucizna | X | X | +25% odporności na truciznę, czas trwania 60 s | |
Trucizna | X | X | 23 obrażeń od trucizny na trafienie, czas trwania 10 s | |
Trucizna | X | X | X | Oddaje 238 obrażeń od trucizny atakującemu, czas trwania 60 s |
Rozkład | Rozprasza wszystkie efekty działające na jednostkę. Istnieje 15% szansy, że rozproszone zostaną tylko efekty niekorzystne | |||
Rozkład | X | 175 obrażeń duchowych | ||
Rozkład | X | Rozprasza wszystkie efekty działające na jednostkę i daje jej 15% odporności na zaklęcia, czas trwania 10 s | ||
Rozkład | X | X | +25% odporności duchowej, czas trwania 60 s | |
Rozkład | X | X | 17 obrażeń duchowych na trafienie, czas trwania 10 s | |
Rozkład | X | X | X | Oddaje 175 obrażeń duchowych atakującemu, czas trwania 60 s |
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
- Kombinacje zaklęć
- Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć
- Ołtarz | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Obszar | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Zaklęcie | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Pocisk | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Przywołanie | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Pułapka | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II
- Kombinacje zaklęć
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.