Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
Aktualizacja:
Za wszelką cenę
Zleceniodawca: Cassara [Alsorna ] (M1:7)

Do samego zamku Vahkmaar długa droga, pełna marmidonów , ogromnych skorpionów , ghuli , tuloków oraz lich . Staraj się nie schodzić ze ścieżki jeśli chcesz przeżyć. Po dotarciu pod zamek, z racji zamkniętej bramy, musisz skorzystać z podziemnego przejścia [Stare podziemne przejście ], które znajdziesz nieopodal (M39:2). Wewnątrz tuneli czekają Cię kolejne walki z potworami oraz kilka zagadek.

Po dotarciu do drzwi (M40:6) prowadzących do lochów obejdź pierwszą, zamkniętą bramkę niewielkim tunelikiem (M40:7). Pamiętaj, aby nie wybiegać za bardzo do przodu i eliminować sługusów pojedynczo. Do otworzenia kolejnej bramy użyj dźwigi (M40:8), po czym wróć się.

Uważaj na komnatę (M40:9) wypełnioną ghulami i lichami . Pozbądź się wszystkich i biegnij dalej. Dotrzesz do kolejnej zamkniętej bramy (M40:10) - wejdź do celi po lewej i przełącz dźwignię, otworzysz drugą celę - dźwignia w niej otworzy główną bramkę.
![Dalsza droga jest całkowicie prosta i pozbawiona jakichkolwiek potworów, dotrzesz na schody (M40:11), którymi wyjdziesz na pierwsze piętro [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ] - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667875312.jpg)
Dalsza droga jest całkowicie prosta i pozbawiona jakichkolwiek potworów, dotrzesz na schody (M40:11), którymi wyjdziesz na pierwsze piętro [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ]. Uruchomi się cut-scenka, w której dotrzesz do tronu Gandohara . Znajdziesz się w niewielkim korytarzyku (M41:5) - pozbieraj wszystkie miksturki , a dopiero później przejdź przez portal (M41:6).

Staniesz do walki przeciwko Cassarze , która występuje pod postacią smoka. Wokół wieży znajdziesz cztery stanowiska z balistami, zauważ, że smok początkowo krąży w kółko. Każdorazowo będziesz w stanie oddać dwa strzały (strzelaj dopiero wtedy, gdy smok zaczyna lecieć zwrócony głową w Twoją stronę), po których opuść stanowisko i uciekaj przed ognistymi pociskami.

Po kilku trafionych strzałach uruchomi się cut-scenka, po której smok zionie ogniem na wieżę tworząc tym samym magmowego wartownika . O ile sam wartownik jest w miarę prostym przeciwnikiem, to musisz uważać na ogniste ataki smoka przeprowadzane z powietrza. Smok zawsze atakuje trzykrotnie, najlepszą obroną jest ucieczka. Po ataku smoka masz chwilę aby wykonać atak na wartowniku - w ten sposób stopniowo pozbądź go życia.

Następnie powróć do ostrzeliwania smoka z balisty. Ponownie po kilku trafieniach zostaną stworzeni wartownicy - tym razem dwaj, a za kolejnym - staniesz do walki przeciwko trzem. Zasada walki nie ulega zmianie - unikaj ognistych ataków smoka, po czym podbiegaj do potworów, atakuj je i znowu rób uniki.
Pod koniec swojego żywota, Cassara zacznie atakować stanowisko z balistą przy której stoisz, atakuje podchodząc z dołu, więc gdy zauważysz, że zniknęła z Twojego pola widzenia czym prędzej opuść stanowisko. Kiedy ją zabijesz uruchomi się ostatni filmik, na którym Kyra zostaje uratowana i obejmuje panowanie.
EPILOG

Automatycznie teleportujesz się na Alsornę. Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14), będzie to Twoja ostatnia rozmowa ze skrytobójczynią.
GRA SIĘ NIE KOŃCZY! Możesz w dalszym ciągu przemierzać krainy i wykonać zadania, których nie podjąłeś wcześniej. Pozostało jeszcze wiele potworów do zabicia i wiele jaskiń do zwiedzenia.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania główne - Rozdział 3
- Pierwsze spotkania; Kapłan | Zadania główne Two Worlds II - Rozdział 3 i 4
- Kapłan i amulet; Amulet Aidana | Zadania główne Two Worlds II - Rozdział 3 i 4
- Kowal Culainn, Ratunek; Wronie Bajoro, Zatopiona iglica | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora; Polowanie na wiedźmę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Stare zaklęcie; Ogród Nalii | Zadania główne Two Worlds II - Rozdział 3 i 4
- Zwoje Garadela; Po Aidana, Do katakumb, Zagubiony łowca | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Wiedźma, Powrót; Demon, Serce demona; Powrót Nalii, Przeżycie Aidana | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4
- Zadania główne - Rozdział 3
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.