Two Worlds 2: Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Za wszelką cenę

Zleceniodawca: Cassara [Alsorna ] (M1:7)

Do samego zamku Vahkmaar długa droga, pełna marmidonów , ogromnych skorpionów , ghuli , tuloków oraz lich - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Do samego zamku Vahkmaar długa droga, pełna marmidonów , ogromnych skorpionów , ghuli , tuloków oraz lich . Staraj się nie schodzić ze ścieżki jeśli chcesz przeżyć. Po dotarciu pod zamek, z racji zamkniętej bramy, musisz skorzystać z podziemnego przejścia [Stare podziemne przejście ], które znajdziesz nieopodal (M39:2). Wewnątrz tuneli czekają Cię kolejne walki z potworami oraz kilka zagadek.

Po dotarciu do drzwi (M40:6) prowadzących do lochów obejdź pierwszą, zamkniętą bramkę niewielkim tunelikiem (M40:7) - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Po dotarciu do drzwi (M40:6) prowadzących do lochów obejdź pierwszą, zamkniętą bramkę niewielkim tunelikiem (M40:7). Pamiętaj, aby nie wybiegać za bardzo do przodu i eliminować sługusów pojedynczo. Do otworzenia kolejnej bramy użyj dźwigi (M40:8), po czym wróć się.

Uważaj na komnatę (M40:9) wypełnioną ghulami i lichami - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Uważaj na komnatę (M40:9) wypełnioną ghulami i lichami . Pozbądź się wszystkich i biegnij dalej. Dotrzesz do kolejnej zamkniętej bramy (M40:10) - wejdź do celi po lewej i przełącz dźwignię, otworzysz drugą celę - dźwignia w niej otworzy główną bramkę.

Dalsza droga jest całkowicie prosta i pozbawiona jakichkolwiek potworów, dotrzesz na schody (M40:11), którymi wyjdziesz na pierwsze piętro [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ] - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Dalsza droga jest całkowicie prosta i pozbawiona jakichkolwiek potworów, dotrzesz na schody (M40:11), którymi wyjdziesz na pierwsze piętro [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ]. Uruchomi się cut-scenka, w której dotrzesz do tronu Gandohara . Znajdziesz się w niewielkim korytarzyku (M41:5) - pozbieraj wszystkie miksturki , a dopiero później przejdź przez portal (M41:6).

Staniesz do walki przeciwko Cassarze , która występuje pod postacią smoka - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Staniesz do walki przeciwko Cassarze , która występuje pod postacią smoka. Wokół wieży znajdziesz cztery stanowiska z balistami, zauważ, że smok początkowo krąży w kółko. Każdorazowo będziesz w stanie oddać dwa strzały (strzelaj dopiero wtedy, gdy smok zaczyna lecieć zwrócony głową w Twoją stronę), po których opuść stanowisko i uciekaj przed ognistymi pociskami.

Po kilku trafionych strzałach uruchomi się cut-scenka, po której smok zionie ogniem na wieżę tworząc tym samym magmowego wartownika - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Po kilku trafionych strzałach uruchomi się cut-scenka, po której smok zionie ogniem na wieżę tworząc tym samym magmowego wartownika . O ile sam wartownik jest w miarę prostym przeciwnikiem, to musisz uważać na ogniste ataki smoka przeprowadzane z powietrza. Smok zawsze atakuje trzykrotnie, najlepszą obroną jest ucieczka. Po ataku smoka masz chwilę aby wykonać atak na wartowniku - w ten sposób stopniowo pozbądź go życia.

Następnie powróć do ostrzeliwania smoka z balisty - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Następnie powróć do ostrzeliwania smoka z balisty. Ponownie po kilku trafieniach zostaną stworzeni wartownicy - tym razem dwaj, a za kolejnym - staniesz do walki przeciwko trzem. Zasada walki nie ulega zmianie - unikaj ognistych ataków smoka, po czym podbiegaj do potworów, atakuj je i znowu rób uniki.

Pod koniec swojego żywota, Cassara zacznie atakować stanowisko z balistą przy której stoisz, atakuje podchodząc z dołu, więc gdy zauważysz, że zniknęła z Twojego pola widzenia czym prędzej opuść stanowisko. Kiedy ją zabijesz uruchomi się ostatni filmik, na którym Kyra zostaje uratowana i obejmuje panowanie.

EPILOG

Automatycznie teleportujesz się na Alsornę - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Automatycznie teleportujesz się na Alsornę. Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14), będzie to Twoja ostatnia rozmowa ze skrytobójczynią.

GRA SIĘ NIE KOŃCZY! Możesz w dalszym ciągu przemierzać krainy i wykonać zadania, których nie podjąłeś wcześniej. Pozostało jeszcze wiele potworów do zabicia i wiele jaskiń do zwiedzenia.

Two Worlds II

9 listopada 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze53
2010-12-08
16:39

zanonimizowany705796 Senator

ja już przeszedłem grę, nie spodziewałem się że będzie aż tak dobra ;)

Komentarz: zanonimizowany705796
2010-12-12
11:13

ROGI Chorąży

właśnie gran i nie mogę znaleść w poradniku informacji o dodatkowych misjach orków.
np. zbieracz run (od tego ślepego kowala orka ) i wyrównanie rachunków (od tego przywódcy orków który informował nas w prologu jak walczyć).
Albo nie widzę albo nie tu tych zadań. Pomożecie?

Komentarz: ROGI
2010-12-12
11:19

Arxel Legend

Arxel

Bardzo możliwe, że w finalnej wersji minimalnie zmieniły się tytuły zadań.. :)

Kamienie runiczne ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=340

Być może chodzi Ci o Czas zapłaty ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=350

Komentarz: Arxel
2010-12-19
02:01

czahor2 Junior

gra jest wielka! Gram narazie okolo 30h i jestem dopiero w polowie gry <lol>

jestem fanem RPG i gra mi naprawde przypadla do gustu, lecz jest troche zabugowana: np. przenikające tekstury skal na plazy, przechodzenie przez sciany w labiryntach, tekst mówiony rozniący sie od pisanego (gram w wersje eng.) itd.

w oczekiwaniu na Wiedzmina 2 mozna smialo kupowac !

Komentarz: czahor2
2010-12-22
20:02

ROGI Chorąży

to gdzie jest ta księga z zadania ,,Wyjątkowa księga" bo Arxel mówił ,że to jest w poradniku a nie mogę tego znaleść .

Komentarz: ROGI
2010-12-23
23:20

ROGI Chorąży

znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.

Komentarz: ROGI
2011-01-15
22:23

fenfir Generał

Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:

W poradniku jest błąd :

Komentarz: fenfir
2012-12-02
11:27

zanonimizowany881210 Junior

Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam

Komentarz: zanonimizowany881210
2013-11-10
20:14

zanonimizowany954753 Junior

😡

ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności

Komentarz: zanonimizowany954753
2014-06-30
18:29

zanonimizowany1010542 Junior

Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?

Komentarz: zanonimizowany1010542

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl