Nieproszeni goście; Uparci strażnicy | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei
Aktualizacja:
Nieproszeni goście
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Bad Yl [Pustynia ] (M20:31)

Zlecenie polega na oczyszczeniu kanałów pod Cheznaddarem, w których zalęgły się straszliwe potwory. Udaj się do włazu (M20:17), który zaprowadzi Cię prosto do kanałów [Hatmandorskie kanały ]. Wewnątrz skieruj się w stronę bramy (M21:5), za którą znajdziesz ogromne skorpiony (M21:6). Nie jest ich wiele, lecz są bardzo wytrzymałe.
Po zakończeniu zadania powróć do Bad Yla (M20:31) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Uparci strażnicy
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Bad Yl [Pustynia ] (M20:31)

Zadanie otrzymasz po wypełnieniu dwóch zadań z tablicy informacyjnej.
Zlecenie polega na pozbyciu się strażników w fabryce [Okolice Hatmandoru ] (M12:22) nieopodal Cheznaddaru. Po dotarciu na miejsce okaże się, że strażnikami są nieumarli . Szkieletów najszybciej pozbędziesz się bronią obuchową. Wśród nich znajdziesz łucznika, maga oraz dwóch walczących bronią białą. Nie miej litości i zabij wszystkich.
Po zakończeniu zadania powróć do Bad Yla (M20:31) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia złodziei
- Nieproszeni goście; Uparci strażnicy | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei
- Klejnoty rodowe | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei
- Fanty | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei
- Myto dla duchów; Bum! | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei
- Głowa Akwili; Egzekucja | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei
- Sala treningowa | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei
- Zadania - Gildia złodziei
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.