Strusie pióra; Kariera naukowa | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
Aktualizacja:
Strusie pióra
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Bad Yl [Pustynia ] (M20:31)

Zlecenie polega na pozbyciu się strusi otaczających dom mężczyzny, który wraz z córką został tym samym uwięziony w piwnicy (córka ma alergię na pióra). Mieszkanie znajdziesz na sawannie [Sawanna - część południowo-zachodnia ] (M8:4). Wybij całe stado strusi .
Po zakończeniu zadania powróć do Bad Yla (M20:31) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Kariera naukowa
Zleceniodawca: Senoir [Nowe Ashos ] (M23:6)

Senoira znajdziesz w bibliotece uniwersytetu (wschodnie skrzydło), zaproponuje Ci rolę prelengata na konferencji, natomiast Twoim tematem miałoby być życie dzikich zwierząt. Wpierw więc musisz przeprowadzić obserwacje w zamkniętej dolinie, skieruj się do przejścia (M23:45) [Podziemne przejście ]. Przejdź przez długo korytarz do wyjścia na dolinę (M24:1). Twoje zadanie jest bardzo proste - oczyść całą dolinę ze zwierzołaków .

Powróć do uniwersytetu (M23:6), natkniesz się na Senoira , który każe Ci się pospieszyć. Wyjdź na mównicę aby zacząć wygłaszać wykład. Po skończeniu porozmawiaj o reakcjach na Twoje przemówienie.
Zostaje odblokowane zadanie [Dotacja na badania ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia magów
- Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Strusie pióra; Kariera naukowa | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Dotacja na badania; Wyrzucony mag | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Obsesja; Zegar śmierci | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Skrzynia brata; Kościana różdżka; Telepatyczny przesyłacz | Zadania - Gildia magów
- Zadania - Gildia magów
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.