Pożywna dieta | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
Aktualizacja:
Pożywna dieta
Zleceniodawca: Nur Udin [Pustynia ] (M20:28)
![Zadanie otrzymasz po wypełnieniu wcześniejszego zadania [Skradzione zwłoki ] (niezależnie od wyboru zabicia/oszczędzenia Ubaja ) - Pożywna dieta | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/669046453.jpg)
Zadanie otrzymasz po wypełnieniu wcześniejszego zadania [Skradzione zwłoki ] (niezależnie od wyboru zabicia/oszczędzenia Ubaja ).
W zależności od wyboru w misji [Skradzione zwłoki ] zostaniesz wysłany do Ubaja bądź jego żony - Wietrznej Thary , nie zmienia się jednak miejsce docelowe, którym jest budynek na wschód od Hatmandoru (M20:36). Po krótkiej rozmowie objaśniającej zadanie skieruj się do kopalń, gdzie porozmawiasz z Ponurym Jazidem [Okolice Hatmandoru ] (M12:20). Namów go na rozmowę bez świadków, po czym udaj się za nim do kopalni verity [Cesarska kopalnia verity ] (M17:1).

Kiedy uda Ci się przekupić Jazida aby wstrzymasz wydawanie lekarstw górnikom, zgodzisz się na zabicie stworzeń, zabijających górników, żyjących na niższym poziomie - idź za mężczyzną pod drzwi (M17:2). Po przekroczeniu bramy ta zostanie za Tobą zamknięta - musisz wywalczyć sobie drogę wyjścia. W kopalni roi się od Varnów - ich liczba jest bardzo duża w każdym korytarzu i jaskiń. Jeżeli nie czujesz się na siłach, po dotarciu do drugiej jaskini (tej większej) idź prosto, nie skręcaj w prawo. Natrafisz na Szakala Qudamaha (M17:3), który posiada zardzewiały klucz do dalszych drzwi (M17:4). Jest wymagającym przeciwnikiem, lecz na szczęście prócz niego nikt inny nie będzie Cię atakował.

Po przejściu przez drzwi nie natrafisz już na żadne niebezpieczeństwo, biegnij cały czas przed siebie, aż trafisz na Jazida . Mężczyzna wystraszy się - myślał, że nie przeżyjesz, po czym wyśle zwłoki do gildii kupców. Powróć teraz do kłusownika [Okolice Hatmandoru ] (M20:36) gdzie otrzymasz sporą zapłatę za swoje czyny.
Zostaje odblokowane zadanie [Pajęcze gniazdo ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia kupców
- Spekulanci; Skradzione zwłoki; Niebezpieczne stworzenia | Zadania - Gildia kupców
- Pożywna dieta | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
- Pajęcze gniazdo; Magia ogrodnictwa | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
- Gargulcom mówimy nie; Mój skarbie | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
- Bagaż emocjonalny; Ojcowski warsztat; Przenieś szczątki | Zadania - Gildia kupców
- Zadania - Gildia kupców
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.