Rozwój fabryki; Nowa fabryka | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
Aktualizacja:
Rozwój fabryki
Zleceniodawca: Abbas [Pustynia ] (M20:29)
![Po kilku dniach od wykonania zadania [Inwestycja w fabrykę ] Abbasa znajdziesz w nowym miejscu, na niewielkim targowisku (M20:29) - Rozwój fabryki; Nowa fabryka | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668324718.jpg)
Po kilku dniach od wykonania zadania [Inwestycja w fabrykę ] Abbasa znajdziesz w nowym miejscu, na niewielkim targowisku (M20:29). Ponownie poprosi Cię o zainwestowaniu, tym razem kwoty 5000 aur. Pieniądze, wraz z bonusem za wkład, będziesz mógł odebrać za kilka dni - otrzymasz od niego 7700 aur.
Zostaje odblokowane zadanie [Nowa fabryka ].
Nowa fabryka
Zleceniodawca: Abbas [Pustynia ] (M20:29)
![Po kilku dniach od wykonania zadania [Rozwój fabryki ] powróć ponownie Abbasa (M20:29), aby odebrać pieniądze zainwestowane w poprzednim zadaniu - Rozwój fabryki; Nowa fabryka | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668324734.jpg)
Po kilku dniach od wykonania zadania [Rozwój fabryki ] powróć ponownie Abbasa (M20:29), aby odebrać pieniądze zainwestowane w poprzednim zadaniu. Otrzymasz jeszcze jedną propozycję inwestycji, tym razem niebagatelnej sumy, bo aż 20000 aur. Po przekazaniu pieniędzy powróć do Abbasa ostatni raz. Co prawda cały biznesplan nie wypali, lecz otrzymasz zwrot swojego wkładu z drobnym bonusem, łącznie 30007 aur.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Hatmandor
- Dochodzenie w sprawie morderstw; Smoczy pancerz | Zadania - Hatmandor
- Cesarska przesyłka; Przyjaciel w potrzebie; Trzecia osoba | Zadania - Hatmandor
- Łza Maliel | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Transakcja | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Informator Valarina - morderstwa, tożsamość Miraża | Zadania - Hatmandor
- Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zdrajca | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zemsta Mirrda; Inwestycja w fabrykę | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Rozwój fabryki; Nowa fabryka | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Ziołowe preparaty; Centrala nasienna | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Chora ciotka; Ręka sprawiedliwości | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zbezczeszczona kaplica; Kryształowy szał; Słodka zemsta | Zadania - Hatmandor
- Zadania - Hatmandor
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.