Umiejętności rzemieślnika w Two Worlds II | Rozwój postaci
Aktualizacja:
Umiejętności rzemieślnika
![]() | Metalurgia Opis: Zwiększa maksymalną klasę ulepszeń przedmiotów o 1-10 . Komentarz: Niezależnie od specjalizacji warto rozwijać tę umiejętności. |
![]() | Płatnerz Opis: Zwiększa maksymalną klasę ulepszeń zbroi o 1-10 . Komentarz: Inwestować tylko w przypadku specjalizowaniu się na wojownika. |
![]() | Miecznik Opis: Zwiększa maksymalną klasę ulepszeń broni o 1-10 . Komentarz: Inwestować tylko w przypadku specjalizowaniu się na wojownika. |
![]() | Szczytnik Opis: Zwiększa maksymalną klasę ulepszeń tarcz o 1-10 . Komentarz: Inwestować tylko w przypadku specjalizowaniu się na wojownika jeśli wybraliśmy walkę bronią jednoręczną z wykorzystaniem tarczy. Można nie ulepszać własnej zbroi. |
![]() | Łucznik Opis: Zwiększa maksymalną klasę ulepszeń łuków o 1-10 . Komentarz: Inwestować tylko w przypadku specjalizowaniu się na łucznika. |
![]() | Alchemia Opis: Daje premię 5-50% do siły mikstur i 5-50% do czasu działania. Komentarz: Inwestować tylko w przypadku specjalizowaniu się na maga. |
![]() | Wprawianie kamieni Opis: Możesz ulepszać swoje przedmioty kamieniami poziomu 2-7 . Możesz łączyć kamienie poziomu 1-6 w kamień wyższego poziomu. Komentarz: Niezależnie od specjalizacji warto rozwijać tę umiejętności. Wprawiać kamienie możesz we wszystkie typy przedmiotów, więc przydaje się w każdej ze specjalizacji. |
Liczby zaznaczone na zielono , które znajdziesz w tabeli, reprezentują poziom danej umiejętności (od poziomu 1 do 10).
W co warto inwestować
Jak można bardzo łatwo zauważyć, maksymalna klasa ulepszeń może wynieść nawet 20. Warto przede wszystkim zainwestować w metalurgię .
Zależnie od specjalizacji, którą podjąłeś rozwijać masz do wyboru:
Wojownik - płatnerz i miecznik obowiązkowo, gdyż dzięki temu będziesz mógł zwiększyć swoją obronę oraz atak. Jeżeli wybierzesz szkolenie się w walce bronią jednoręczną i tarczą warto zainwestować w miecznika i szczytnika - skupisz się na obronie przy wykorzystaniu tarczy, a nie własnego ciała.
Łucznik - sprawa naturalnie prosta, inwestuj głównie w łucznika .
Mag - oczywiście alchemia to jedyna z umiejętności dodatkowych, w które warto inwestować.
Warto wydać kilka dodatkowych punktów na wprawianie kamieni niezależnie od specjalizacji, którą podjąłeś. Dodatkowe obrażenia od żywiołów, zwiększenie ochrony itp., to wszystko przydaje się zarówno wojownikowi, łucznikowi jak i magowi.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
- Rozwój postaci
- Tworzenie postaci | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Parametry | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Umiejętności wojownika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności maga w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności skrytobójcy w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności rzemieślnika w Two Worlds II | Rozwój postaci
- Umiejętności ogólne | Rozwój postaci w Two Worlds II
- Rozwój postaci
- Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.