Pajęcze gniazdo; Magia ogrodnictwa | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
Aktualizacja:
Pajęcze gniazdo
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Bad Yl [Pustynia ] (M20:31)
![Zadanie będziesz mógł otrzymać po uprzednim wykonaniu zadania [Pożywna dieta ] - Pajęcze gniazdo; Magia ogrodnictwa | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/669064781.jpg)
Zadanie będziesz mógł otrzymać po uprzednim wykonaniu zadania [Pożywna dieta ].
Zlecenie polega na wybiciu pająków z kopalni mieszczącej się na obrzeżach Hatmandoru. Skieruj swe kroki w wyznaczone miejsce [Okolice Hatmandoru ] (M12:21). W jaskini roi się od potężnych pająków, zabij je wszystkie (M4:1), (M4:2). Pamiętaj aby mieć przy sobie miksturę na obronę przeciw truciźnie. Pająki powalisz szybciej korzystając z broni tnącej.
Po zakończeniu zadania powróć do Bad Yla (M20:31) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Magia ogrodnictwa
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Zlecenie polega na oczyszczeniu polany (M23:52) z wszelkich potworów tam żyjących i ocaleniu tym samym górskich roślin. Na miejscu natkniesz się na ogromne modliszki . Rozpocznij eksterminację i zabij wszystkie dopóki nie ukaże się stosowna informacja o oczyszczeniu okolicy.
Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia kupców
- Spekulanci; Skradzione zwłoki; Niebezpieczne stworzenia | Zadania - Gildia kupców
- Pożywna dieta | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
- Pajęcze gniazdo; Magia ogrodnictwa | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
- Gargulcom mówimy nie; Mój skarbie | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców
- Bagaż emocjonalny; Ojcowski warsztat; Przenieś szczątki | Zadania - Gildia kupców
- Zadania - Gildia kupców
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.