Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
Aktualizacja:
Zbrojownia
Zleceniodawca: tablica informacyjna w gildii magów [Okolice Hatmandoru ] (M12:7)

Zadanie otrzymasz po odczytaniu Prośba Rakina .
Zlecenie polega na zbadaniu zbrojowni kowala celem sprawdzenia co stało się z jej właścicielem. Po dotarciu na miejsce wejdź do budynku [Sawanna - część południowo-zachodnia ] (M8:5), na podłodze znajdziesz ciało kowala. Nie zapomnij go przeszukać nim pójdziesz dalej. W piwnicy natomiast zlokalizujesz źródło problemu - latający miecz . Nie powinien stanowić większego problemu w eliminacji.
Po zakończeniu zadania powróć do gildii magów (M12:7) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Niespodziewane zagrożenie
Zleceniodawca: tablica informacyjna w gildii magów [Okolice Hatmandoru ] (M12:7)

Zadanie otrzymasz po odczytaniu Wiadomości od Asali i jej wnuków .
Zlecenie polega na ratunki kobiety i jej dzieci, którzy ukryli się w jaskini [Sawanna - część południowo-zachodnia ] (M8:6) przed nosorożcami. Na swej drodze do samej jaskini oczywiście natrafisz na stado nosorożców - jeśli posiadasz wysoki poziom nie powinny one stanowić dla ciebie żadnego problemu. W przeciwnym wypadku staraj się je eliminować pojedynczo. Wewnątrz jaskini, po przejściu przez drzwi [Lodowa pieczara ] (M9:1) zorientujesz się, że zlecenie było pułapką. Jaskinia roi się od magobójców (M9:2). Wybij wszystkich, a następnie przeszukaj skrzynię (M9:3), w której znajdziesz rozkazy Sordahana oraz zardzewiały klucz , przy pomocy którego opuścisz jaskinię.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia magów
- Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Strusie pióra; Kariera naukowa | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Dotacja na badania; Wyrzucony mag | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Obsesja; Zegar śmierci | Zadania Two Worlds II - Gildia magów
- Skrzynia brata; Kościana różdżka; Telepatyczny przesyłacz | Zadania - Gildia magów
- Zadania - Gildia magów
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.