Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie | Zadania Two Worlds II - Gildia magów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zbrojownia

Zleceniodawca: tablica informacyjna w gildii magów [Okolice Hatmandoru ] (M12:7)

Zadanie otrzymasz po odczytaniu Prośba Rakina - Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz po odczytaniu Prośba Rakina .

Zlecenie polega na zbadaniu zbrojowni kowala celem sprawdzenia co stało się z jej właścicielem. Po dotarciu na miejsce wejdź do budynku [Sawanna - część południowo-zachodnia ] (M8:5), na podłodze znajdziesz ciało kowala. Nie zapomnij go przeszukać nim pójdziesz dalej. W piwnicy natomiast zlokalizujesz źródło problemu - latający miecz . Nie powinien stanowić większego problemu w eliminacji.

Po zakończeniu zadania powróć do gildii magów (M12:7) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.

Niespodziewane zagrożenie

Zleceniodawca: tablica informacyjna w gildii magów [Okolice Hatmandoru ] (M12:7)

Zadanie otrzymasz po odczytaniu Wiadomości od Asali i jej wnuków - Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz po odczytaniu Wiadomości od Asali i jej wnuków .

Zlecenie polega na ratunki kobiety i jej dzieci, którzy ukryli się w jaskini [Sawanna - część południowo-zachodnia ] (M8:6) przed nosorożcami. Na swej drodze do samej jaskini oczywiście natrafisz na stado nosorożców - jeśli posiadasz wysoki poziom nie powinny one stanowić dla ciebie żadnego problemu. W przeciwnym wypadku staraj się je eliminować pojedynczo. Wewnątrz jaskini, po przejściu przez drzwi [Lodowa pieczara ] (M9:1) zorientujesz się, że zlecenie było pułapką. Jaskinia roi się od magobójców (M9:2). Wybij wszystkich, a następnie przeszukaj skrzynię (M9:3), w której znajdziesz rozkazy Sordahana oraz zardzewiały klucz , przy pomocy którego opuścisz jaskinię.

Podobało się?

0

Two Worlds II

9 listopada 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-12-23
23:20

ROGI Chorąży

znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.

Komentarz: ROGI
2011-01-15
22:23

fenfir Generał

Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:

spoiler start

wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek

spoiler stop

W poradniku jest błąd :

spoiler start

Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)

spoiler stop

Komentarz: fenfir
2012-12-02
11:27

zanonimizowany881210 Junior

Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam

Komentarz: zanonimizowany881210
2013-11-10
20:14

zanonimizowany954753 Junior

😡

ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności

Komentarz: zanonimizowany954753
2014-06-30
18:29

zanonimizowany1010542 Junior

Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?

Komentarz: zanonimizowany1010542

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl