Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
Aktualizacja:
Ucieczka z więzienia
Zleceniodawca: Dar Pha [Stare podziemne przejście ]

Zadanie otrzymasz tuż po rozpoczęciu swojej przygody, kiedy tajemnicza postać uwolni Cię z rąk strażników. Nie tracąc czasu biegnij za nią, aż natkniesz się na Rogdora (M40:1) - przedstawiciela rasy orków, który współpracuje z Dar Phą . Po wstępnej cut-scence i krótkiej rozmowie biegnij dalej po schodach na drugie piętro [Wnętrza Vahkmaaru - drugie piętro ].

Gdy drzwi zostaną otwarte podążaj dalej - trafisz do pomieszczenia, w którym powinno znajdować się ukryte przejście. Musisz znaleźć przełącznik - wyjdź po schodach i skręć w prawo. Dźwignia znajduje się pomiędzy regałami (M41:1). Po przełączeniu jej zejdź na dół i wejdź za Dar Phą na mostek (M41:2) nad salą tronową - uprzednio schylając się (domyślnie przytrzymaj będąc w bezruchu [prawy przycisk myszy]) (zostanie odblokowana umiejętność skradania się).
![Po obejrzeniu kolejnej cut-scenki udaj się na schody (M41:3), gdzie zejdziesz na dół do sali tronowej [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ] - Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667235718.jpg)
Po obejrzeniu kolejnej cut-scenki udaj się na schody (M41:3), gdzie zejdziesz na dół do sali tronowej [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ]. Zostaniesz świadkiem walki pomiędzy Sordahonem a Rogdorem . Niestety nie zdążysz dotrzeć do teleportera - musisz skorzystać z drugiego, który znajduje się w lochach. Nie zważając na strażników biegnij sprintem (domyślnie przytrzymaj w biegu [prawy przycisk myszy]) (zostanie odblokowana umiejętność wytrzymałości) za swoją wybawicielką do schodów (M41:4), którymi powrócisz do [Stare podziemne przejście ] tyle, że z drugiej strony.

Niefortunnie nie zdążysz również przebiec za kraty które odseparują Ciebie i towarzyszkę. Porozmawiaj z Dar Phą (M40:2) - nauczy Cię ona otwierania zamków. Wykorzystaj zdobytą wiedzę i wytrych do otworzenia drzwi po lewej stronie (M40:3). Musisz natrafić wytrychem na przerwę w każdej z obręczy i wsunąć go głębiej. Przejdź dalej korytarzem, aż dotrzesz do miejsca kolejnego spotkania (M40:4).

W starej bibliotece alchemika (M40:5) znajdziesz drugi teleporter. Musi on jednak wpierw zostać przygotowany. Raz jeszcze rozmów się z Dar Pha - Twoim zadaniem jest pochwycenie starego buzdyganu (leży na regale obok) i pilnowanie wejścia. Wyciągnij broń (domyślnie klawisz [F]), po chwili zjawi się jeden strażnik - nie powinieneś mieć problemów z pokonaniem go. Na koniec teleportuj się do [Alsorna ] (M1:1).
Zostaje odblokowane zadanie [Na ratunek ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania główne - Rozdział 1
- Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Dostać się do Hatmandoru | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Pustynna brama | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Wtyka; Eskorta | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Przesyłka; Dostawa | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Likwidacja; Kapitan | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Klątwa Gorlaga; Stare rany | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Wieża Kłów | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Zadania główne - Rozdział 1
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.