Na ratunek | Zadania Two Worlds II - Alsorna
Aktualizacja:
Na ratunek
Zleceniodawca: Dar Pha [Alsorna ]

Dar Pha wpadła w pułapkę (M1:1), nie jest w stanie się ruszać - musisz sprowadzić dla niej pomoc. W tym celu odszukaj teleporter, który przeniesie Cię do obozu orków. Otrzymasz także sztylet , dzięki któremu będziesz mógł po cichy wyeliminować przeciwników. Idź przed siebie, już po przejściu kilkudziesięciu kroków natrafisz na pierwszego gnoma (M1:2). Zakradnij się obok niego i użyj sztyletu, by go zaszlachtować.

Przed teleporterem (M1:3) znajdziesz kolejnych dwóch gnomów . Ponownie zabij ich po cichu, gdyż w zwykłej walce masz mniejsze szanse na zwycięstwo. Teleportuj się do obozu orków (M1:4), gdzie porozmawiasz z Rogdorem . Aby przyprowadzić Dar Pha całą musisz odwrócić uwagę gnomów. Nauczysz się wykorzystywać blok w walce (zostanie odblokowana umiejętność blokowania), pokonaj pierwszego gnoma. Przy drugim musisz wykorzystać kontratak, czyli zaatakować podczas trzymania bloku. Po przejściu po konarze drzewa (skorzystaj ze skradania by lepiej utrzymać równowagę) pozbądź się przeciwnika przełamując jego blok (zostanie odblokowana umiejętność przełamania bloku). Po dotarciu na miejsce musisz strącić ogromne głazy (M1:5). Udaj się z powrotem w stronę obozu.

Po przejściu po konarze drzewa Rogdor wręczy Ci łuk , którym musisz zestrzelić dwa gnomy . Kolejnym etapem nauki jest zestrzelenie dwóch przeciwników na raz. Naciągnij łuk (przytrzymaj LPM) i wejdź w tryb snajperski (domyślnie klawisz [X]), wybierz umiejętność strzelania wieloma strzałami, wybierz cele (PPM) po czym wypuść strzały. Powróć teraz do obozu (M1:4), gdzie spotkasz się z Dar Pha .
Zostaje odblokowane zadanie [Prorokini ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Alsorna
- Na ratunek | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Dar Pha; Dach nad głową | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Sokaris; Znajdź Ghortariusa | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Uszkodzony teleporter; Kamienie runiczne | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Wrak; Czas zapłaty | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Koszmary orka; Kolekcja Nortara | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Łuk Nortara; Ślady Gandohara | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Zadania - Alsorna
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.