Dochodzenie w sprawie morderstw; Smoczy pancerz | Zadania - Hatmandor
Aktualizacja:
Dochodzenie w sprawie morderstw
Zleceniodawca: Język [Pustynia ]
![Języka spotkasz zaraz po opuszczeniu gospody, po wykonaniu zadania [Likwidacja ] - Dochodzenie w sprawie morderstw; Smoczy pancerz | Zadania - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668197953.jpg)
Języka spotkasz zaraz po opuszczeniu gospody, po wykonaniu zadania [Likwidacja ].
Aby dowiedzieć się więcej na temat tajemniczych morderstw podążaj za mężczyzną. Wejdź do domostwa, a następnie za bramkę - ta zostanie zamknięta.
Zostaje odblokowane zadanie [Kapitan ].
W celu opuszczenia zamkniętego pomieszczenia musisz rozprawić się z dwoma zbirami , by zaprezentować swoje umiejętności. Skieruj się do Zaska (M20:14), u którego będziesz musiał wyrobić sobie zaufanie nim dowiesz się czegoś więcej.
Zostaje odblokowane zadanie [Smoczy pancerz ].
Aby dowiedzieć się więcej wykonaj zadanie [Smoczy pancerz ].
Po wykonaniu kolejnej serii zadań: [Cesarska przesyłka ], [Przyjaciel w potrzebie ], [Trzecia osoba ], [Łza Maliel ], [Transakcja ].
Gdy Reesa wyjawi Ci całą prawdę możesz odmówić jej pomocy i udać się do komendanta (M20:16) i wyjawić kto stoi za tajemniczymi morderstwami. W nagrodę otrzymasz 5000 aur.
Smoczy pancerz
Zleceniodawca: Zask [Pustynia ] (M20:14)

Miejscowy handlarz zleci Ci zdobycie pięciu smoczych łusek, których potrzebuje do wykonania nowego oręża. Otrzymasz także klucz do skrytki, w której zostały schowane. Skieruj się w [Okolice Hatmandoru ] (M12:4) do [Kryjówka zabójców smoków ]. Po wejściu do środka (M15:1) skieruj się do oznaczonego skrzyżowania. Musisz odszukać pięć łusek smoków (M15:2). W jaskini czyhać na Ciebie będą ogromne skorpiony oraz nekry . W przypadku ogromnej sali w dolnej części mapy, w skrzyni znajdziesz dwie łuski.
Zakończenie 1
Po opuszczeniu kryjówki, tuż przed wejściem, natkniesz się na Dziarskiego Sulajmana (M12:22), który zaproponuje Ci 2500 aur za wszystkie pięć łusek.
Jeżeli zdecydujesz się oddać łuski, nie otrzymasz kolejnych zleceń od Zaska !
Zakończenie 2
Powróć do handlarza (M20:14) i oddaj mu zdobycz. Otrzymasz 450 aur i miecz.
Zostaje odblokowane zadanie [Cesarska przesyłka ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Hatmandor
- Dochodzenie w sprawie morderstw; Smoczy pancerz | Zadania - Hatmandor
- Cesarska przesyłka; Przyjaciel w potrzebie; Trzecia osoba | Zadania - Hatmandor
- Łza Maliel | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Transakcja | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Informator Valarina - morderstwa, tożsamość Miraża | Zadania - Hatmandor
- Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zdrajca | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zemsta Mirrda; Inwestycja w fabrykę | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Rozwój fabryki; Nowa fabryka | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Ziołowe preparaty; Centrala nasienna | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Chora ciotka; Ręka sprawiedliwości | Zadania Two Worlds II - Hatmandor
- Zbezczeszczona kaplica; Kryształowy szał; Słodka zemsta | Zadania - Hatmandor
- Zadania - Hatmandor
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.