Podstępny Timmy; Problem z Georgem | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
Aktualizacja:
Podstępny Timmy
Zleceniodawca: David [Nowe Ashos ] (M23:8)
![Zadanie otrzymasz równocześnie z [Rzecz godna opisania ], po uprzednim wykonaniu zadania [Wyjątkowa księga ] - Podstępny Timmy; Problem z Georgem | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668475468.jpg)
Zadanie otrzymasz równocześnie z [Rzecz godna opisania ], po uprzednim wykonaniu zadania [Wyjątkowa księga ].
Timothy'ego nie znajdziesz już na uniwersytecie, jednak wciąż przebywa w mieście, siedzi sobie na ławeczce (M23:22). Idź do niego i porozmawiaj z nim. W zależności, którą linie dialogową wybierzesz, zadanie może się zakończyć w dwojaki sposób.
Zakończenie 1
Jeśli rozkażesz mu oddać książkę w tym momencie (opcja dialogowa "Oddawaj."), Timmy sięgnie do kieszeni po kieszonkową wersję teleportera i po chwili zniknie. Tobie nie uda się odzyskać księgi - powróć do Davida (M23:8) i przekaż mu smutne wieści.
Zakończenie 2

Jeśli uznasz, że Timmy kłamie (opcja dialogowa "Rusz chociaż palcem, a ci go odetnę. Nie kłam - gdzie ją tak naprawdę ukryłeś?") dowiesz się, ze księga jest schowana na obrzeżach miasta pod kamieniami. Daleko szukać nie musisz, jednak na miejscu (M23:23) czeka na Ciebie komitet powitalny złożony z pantery i dwóch nekrisów . Podnieś leżący podręcznik "Pradawne Artefakty " i odnieś ją szybko Davidowi (M23:8).
Problem z Georgem
Zleceniodawca: Cudny Georgie [Nowe Ashos ] (M23:17)
![Do zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po wcześniejszym wykonaniu zadania [W paszczę Lwa ] - Podstępny Timmy; Problem z Georgem | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668475500.jpg)
Do zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po wcześniejszym wykonaniu zadania [W paszczę Lwa ]. Georgie wyjdzie wtedy z kasyna i będzie stał tuż przed wejściem.
Mężczyzna opowie Ci, że jego siostrzenica została okrutnie pobita i chciała się otruć. Georgie planuje zemstę i zabicie hrabiego Lestera .
Rozwiązanie 1
Postanowisz mu pomóc w zabiciu Lestera - otrzymasz truciznę.
Zostaje odblokowane zadanie [Dobry rocznik ].
Rozwiązanie 2

Odrzucisz pomoc - George zdecyduje się sam zabić drania.
ROZWIĄZANIE 2 - ZAKOŃCZENIE 1
Możesz pójść za mężczyzną w miejsce pikniku (M23:18). Kiedy George zacznie walczyć ze strażnikami możesz podbiec do niego i pomóc mu zabijając strażników , a później samego Lestera .
Otrzymasz nagrodę w wysokości 990 aur.
ROZWIĄZANIE 2 - ZAKOŃCZENIE 2
Nie musisz iść za Georgem na miejsce pikniku - możesz jednak dotrzeć tam kiedy indziej, bądź udać się za nim i nie pomagać mu w walce ze strażnikami.
Dopiero kiedy George zginie zaatakuj Lestera i strażników .
Zostaje odblokowane zadanie [Mściciel ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Nowe Ashos
- Pan Lexington (1); Rekieterzy | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Pan Lexington (2); Kandydat | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Bilet na plażę; Polowanie | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Ostatnia szansa; Nagroda Lexingtona; Modlitwa za zmarłych | Zadania - Nowe Ashos
- Ślad w dokumentach | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Wyjątkowa księga; Rzecz godna opisania | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Podstępny Timmy; Problem z Georgem | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Dobry rocznik; Ręka sprawiedliwości | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Mściciel; Nowy dom w Ashos | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Ekskluzywne parasole; Zmarły kochanek | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Zdrada; Nietypowa dziewczyna | Zadania Two Worlds II - Nowe Ashos
- Pożądliwa czwórka; Niezaspokojona potrzeba; Zły wpływ | Zadania - Nowe Ashos
- Zadania - Nowe Ashos
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.