Wieża Kłów | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
Aktualizacja:
Wieża Kłów
Zleceniodawca: Cassara [Alsorna - podziemia - Komnata Ghortariusa ]

Zadanie odblokowujesz już na początku gry po rozmowie z Prorokinią . Wyznaczy Ci ona za cel dotarcie do Wieży Kłów. Zadanie pojawi się ponownie po zakończeniu zadania [Droga do Wieży ]. Po opuszczeniu tuneli znajdziesz się z powrotem na powierzchni [Okolice Hatmandoru ] (M12:11). Ścieżka doprowadzi Cię do Wieży Kłów (M12:12), ta jednak do łatwych należeć nie będzie - kilka ogromnych skorpionów stanie Ci na drodze.

Wewnątrz Wieży zadanie jest bardzo proste, a przynajmniej z pozoru. Musisz kilkukrotnie przebiec na drugą stronę wbiegając do teleportera - gdy tylko się zbliżysz do niego, pojawią się nekry . Staraj się omijać pułapki by przywołać jak najmniej przeciwników - z większą ilością możesz mieć problemy. Po dotarciu do głównej sali zgarnij Dziennik Gandohara - pojawi się żniwiarz . Pokonaj go, by wydostać się z Wieży. Z uwagi na dość niewielkie pomieszczenie, w którym toczy się walka, odpuść sobie walkę łukiem, gdyż możesz nie zdążyć nawet naciągnąć strzały.
Udaj się do Cassary [Alsorna ] (M1:7) i pokaż jej dziennik . Zaprosi Cię ona do swojej komnaty.
Odblokujesz dalszą część zadania [Prorokini ] na Alsornie.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania główne - Rozdział 1
- Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Dostać się do Hatmandoru | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Pustynna brama | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Wtyka; Eskorta | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Przesyłka; Dostawa | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Likwidacja; Kapitan | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Klątwa Gorlaga; Stare rany | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Wieża Kłów | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Zadania główne - Rozdział 1
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.