Pieskie życie | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
Aktualizacja:
Pieskie życie
Zleceniodawca: tablica informacyjna w gildii magów [Okolice Hatmandoru ] (M12:7)

Zadanie otrzymasz po odczytaniu listu Prośba Almasa .
Zadanie polega na zebraniu pięciu zmutowanych serc z obozów varnów . Lokalizacja wszystkich została obozów oznaczona na mapie, trzy z nich znajdziesz w [Okolice Hatmandoru ] (M12:26), dwa pozostałe nieopodal samego Hatmandoru [Pustynia ] (M20:37). Musisz odwiedzić wszystkie pięć miejsc, wybić varnów i odszukać serca (znajdziesz je w jednym z leżących).
![Po skolekcjonowaniu wszystkich pięciu musisz odstawić do w skrzyni w opuszczonym domu [Okolice Hatmandoru ] (M12:24) - Pieskie życie | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/669859234.jpg)
Po skolekcjonowaniu wszystkich pięciu musisz odstawić do w skrzyni w opuszczonym domu [Okolice Hatmandoru ] (M12:24).
Po zakończeniu zadania powróć do gildii magów (M12:7) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia nekromantów
- Pieskie życie | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Czarne świece | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Nowe szaty | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Rozkładający się szkielet; Ashoska herbatka | Zadania - Gildia nekromantów
- Komu mózg, komu | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Grymuar Eliego; Już mi lepiej | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Historia parasolował; Zawieszony rytuał | Zadania - Gildia nekromantów
- Zadania - Gildia nekromantów
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.