Przeklęta krew; Plażowicze | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
Aktualizacja:
Przeklęta krew
Zleceniodawca: Rozważny Madi [Pustynia ] (M20:18)
![Kiedy przyprowadzisz Azhara do budynku gildii w zadaniu [Łowy ] spróbujesz sprostać raz jeszcze potworowi w Sali Pamięci - Przeklęta krew; Plażowicze | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668972421.jpg)
Kiedy przyprowadzisz Azhara do budynku gildii w zadaniu [Łowy ] spróbujesz sprostać raz jeszcze potworowi w Sali Pamięci.
Otrzymasz także ulepszony topór od kowala, zejdź do podziemi. Sangaire jest wymagającym przeciwnikiem, ponadto ożywi on jeszcze większą niż poprzednio liczbę pomocników. Pamiętaj aby mieć zapas mikstur leczniczych. Dzięki nowemu toporowi będziesz otrzymywał mniejsze obrażenia z uwagi na obronę przed magią. Po pokonaniu potwora powróć na górę, gdzie zastaniesz nieżywego już Azhara .
Plażowicze
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Zlecenie polega na oczyszczeniu plaży z pojawiających się tam cyklopów . Po dotarciu na miejsce (M23:47) aktywuje się prawidłowa lokalizacja stworów (M23:48). Są wymagającym przeciwnikiem jeśli nie posiadasz wysokiego poziomu doświadczenia. Eliminuj je pojedynczo, przeciwko większej ilości nie masz sporych szans.
Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia wojowników
- Zlecenie dla sławy; Przerwany pogrzeb | Zadania - Gildia wojowników
- Więzy krwi; Łowy | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
- Przeklęta krew; Plażowicze | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
- Kobziarz z Ashos; Gadzi park | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
- Wioska; Siedmiu braci; Poskramiacz owadów | Zadania - Gildia wojowników
- Zadania - Gildia wojowników
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.