Kobziarz z Ashos; Gadzi park | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
Aktualizacja:
Kobziarz z Ashos
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Zlecenie początkowo może wydawać się banalnie proste, lecz takie nie jest. Wybiegnij za miasto, nad strumyk (M23:49) i zlikwiduj pierwszą hordę bobrów. Podobnie zajmij się eksterminacją drugiej hordy (M23:50). Najszybciej pozbędziesz się ich przy pomocy łuku bądź magii.

Na koniec pozostał sam kobziarz (M23:51). Trzy ogromne zahipnotyzowane węże , z którymi musisz się wpierw rozprawić stoją na straży czarownika. Są niesamowicie odporne, możesz mieć spore problemu z ich likwidacją. Jeśli nie czujesz się na siłach - wróć do zadania w późniejszym czasie. Sam kobziarz już takiego problemu nie stanowi.
Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Gadzi park
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Kolejne zlecenie polegające na oczyszczeniu terenu, tym razem odizolowanej wyspy. Skieruj się do podziemnego przejścia [Okolice Nowego Ashos ] (M32:1), którym dotrzesz na wyspę [Zapomniane przejście ] (M33:1). W jaskiniach będziesz atakowany przez pająki . Gady zaś rozsiane są po całej wyspie (M32:2), nie ma ich zbyt wiele, lecz staraj się wystrzegać walki z większą grupą.
Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia wojowników
- Zlecenie dla sławy; Przerwany pogrzeb | Zadania - Gildia wojowników
- Więzy krwi; Łowy | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
- Przeklęta krew; Plażowicze | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
- Kobziarz z Ashos; Gadzi park | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników
- Wioska; Siedmiu braci; Poskramiacz owadów | Zadania - Gildia wojowników
- Zadania - Gildia wojowników
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.