Ostatnia krucjata | Zadania Two Worlds II - Gardziele
Aktualizacja:
Ostatnia krucjata
![Zadanie otrzymasz dopiero po uprzednim ukończeniu zadania [Widzę, więc jestem ], na ścieżce (M26:14) aktywuje się cut-scenka - Ostatnia krucjata | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/668869906.jpg)
Zadanie otrzymasz dopiero po uprzednim ukończeniu zadania [Widzę, więc jestem ], na ścieżce (M26:14) aktywuje się cut-scenka.
Doznasz widzenia, w których jeden z profesorów i student szukają czegoś - wejścia do jaskini. Znajdziesz ją nieopodal, wejdź po schodkach [Święta jaskinia ] (M26:15). Drzwi otwórz wytrychem. Gdy znajdziesz się w środku zostaniesz zaatakowany przez żądlce , wykończ wszystkie stwory, by otworzyć wrota i doznać kolejnej wizji (M31:1). Dowiesz się, że musisz przejść trzy próby. Do pierwszej podpowiedź brzmi: "Gdy oddech bogów na twarzy poczujesz, przejdzie tylko ten, kto szczerze żałuje". Nim jednak pójdziesz dalej (w lewo), skręć w prawo i wyciągnij z trumny (M31:2) kawałek starego pergaminu . Po przejściu kawałka korytarza (M31:3) przejdziesz pierwsza próbę - jednak stan Twojego zdrowia zmaleje niemal do zera.

Nim udasz się dalej odczekaj, aż zdrowie Ci się zregeneruje, bądź użyj mikstury zdrowia. Zostaniesz zaatakowany przez nekrisy . Oczyść sobie drogę do drugiej próby (M31:4), gdzie doznasz kolejnego widzenia - do którego wskazówka brzmi "Przejdzie tylko ten, kto podąża ścieżką jedynego prawdziwego boga". Przed sobą znajdziesz platformy (M31:5), po których musisz przejść w odpowiedniej kolejności. Tutaj przyda Ci się właśnie kawałek starego pergaminu , na którym narysowany jest wąż - wyznacza on drogę po platformach. Obrazek powyżej prezentuje drogę przejścia (od strony którą przyszedłeś).

Skieruj się do trzeciej i ostatniej próby (M31:6) - próby inteligencji. Czarny rycerz (M31:7) zgodzi się przepuścić Cię dalej, jeśli odpowiesz prawidłowo na trzy pytania.
Rozwiązanie 1
Możesz odmówić i stanąć z Czarnym rycerzem do walki - musisz jednak wiedzieć, że jest on bardzo wymagającym przeciwnikiem. Niestety jeśli się pomylisz w jakiejś odpowiedzi, również będziesz musiał walczyć.
Rozwiązanie 2
Rycerz zada Ci trzy pytania-zagadki. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na nie:
1. Ten, kto to zrobił, nie chce tego. Ten, kto to kupił, nie potrzebuje tego. Ten, kto tego potrzebuje, nie wie o tym.
Odpowiedź: Trumna
2. Nie widać jej, jeśli jest za dużo światła. Kiedy ją widać, wydaje się poruszać, mimo, że jest nieruchoma.
Odpowiedź: Gwiazda
3. Co się staje coraz bardziej mokre, im bardziej suszy?
Odpowiedź: Ręcznik

Jeśli uda Ci się pokonać rycerza bądź poprawnie odpowiedzieć na pytania, będziesz mógł przejść dalej. Biegnij do miejsca, którego szukali profesor i student (M31:8). Przeszukując sarkofag znajdziesz Dziurawy Graal .
0
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.