Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
Aktualizacja:
Kryształowa armia
Zleceniodawca: Dattan [Okolice Hatmandoru ]

Kiedy tylko przyniesiesz Dattanowi Smoczy kieł , zadanie rozpocznie się automatycznie.
Wejdź za mistrzem do teleportera. Teleportujesz się do [Jaskinia kryształowych golemów ], w której spotkasz również Kapitana . Po dotarciu na miejsce (M16:1) uruchomi się cut-scenka, staniesz przed armią stworzoną z kryształów verity.
Nim ruszysz dalej możesz wybrać prezent:
- Topór
- Łuk
- Zaklęcie (do wyboru: ogień, powietrze, woda)
Zostaje odblokowane zadanie [Droga do Wieży ].
Zostaje odblokowane zadanie [Zdrajca ].
Droga do Wieży
Zleceniodawca: Dattan [Jaskinia kryształowych golemów ]
![Po zakończeniu zadania [Kryształowa armia ] Dattan wskaże Ci drogę do Wieży Kłów - Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667605031.jpg)
Po zakończeniu zadania [Kryształowa armia ] Dattan wskaże Ci drogę do Wieży Kłów.
Gdy opuścisz poprzednią jaskinię udaj się na południe, znajdziesz tam teleporter [Okolice Hatmandoru ] (M12:10) prowadzący do [Ruiny zapomnianej świątyni ]. Na swej drodze napotkasz na różne bestie oraz obóz Varnów . Będąc w jaskini udaj się na jej drugi koniec (M18:1), gdzie przejdziesz do drugiej części jaskini [Ruiny zapomnianej świątyni - poziom niższy ] (M19:1). W dalszej części staną Ci na drodze mumie oraz ożywieni skalni strażnicy . Wywalcz sobie drogę do wyjścia z tunelu (M19:2).
Zostaje odblokowane zadanie [Wieża Kłów ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania główne - Rozdział 1
- Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Dostać się do Hatmandoru | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Pustynna brama | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Wtyka; Eskorta | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Przesyłka; Dostawa | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Likwidacja; Kapitan | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Klątwa Gorlaga; Stare rany | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Wieża Kłów | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Zadania główne - Rozdział 1
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.