Rozkładający się szkielet; Ashoska herbatka | Zadania - Gildia nekromantów
Aktualizacja:
Rozkładający się szkielet
Zleceniodawca: szkielet w gildii wojowników [Pustynia ] (M20:18)
![Zadanie wykonasz tylko jeśli w zadaniu [Łowy ] porozmawiałeś z Azhorem (przed przystąpieniem do zadania [Przeklęta krew ]) i otrzymałeś ząb Azhora - Rozkładający się szkielet; Ashoska herbatka | Zadania - Gildia nekromantów - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/669371062.jpg)
Zadanie wykonasz tylko jeśli w zadaniu [Łowy ] porozmawiałeś z Azhorem (przed przystąpieniem do zadania [Przeklęta krew ]) i otrzymałeś ząb Azhora .
Po zejściu schodami do podziemi w gildii wojowników, znajdziesz zamkniętą skrzynię oraz leżący szkielet. Jeśli posiadasz ząb Azhora użyj go do wskrzeszenia kościotrupa. Trup ożyje i otworzy skrzynię - przeszukując ją natkniesz się na Ostatnią wolę. Gdy ją odczytasz zadanie dobiegnie końca.
Ashoska herbatka
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Zlecenie polega na pomocy w przygotowaniu przyjęcia urodzinowego na cmentarzu. Musisz odszukać trzy rośliny, z których później powstanie herbatka. Na pierwszy ogień idzie tojad , który znajdziesz nad plażą (M23:54). Rośliny pilnują dwie pantery - dość agresywne zwierzaki, jednak nie powinieneś mieć żadnych problemów z nimi. Dzięgiel , druga roślina, zlokalizowana jest po drugiej stronie wybrzeża (M23:55). Arboruzja nie znajduje się daleko - tuż za granicami miasta (M23:56). Po uporaniu się z ostatnimi panterami zgarnij roślinę i udaj się na cmentarz (M23:56) gdzie odstawisz wszystkie trzy rośliny.
Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Gildia nekromantów
- Pieskie życie | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Czarne świece | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Nowe szaty | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Rozkładający się szkielet; Ashoska herbatka | Zadania - Gildia nekromantów
- Komu mózg, komu | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Grymuar Eliego; Już mi lepiej | Zadania Two Worlds II - Gildia nekromantów
- Historia parasolował; Zawieszony rytuał | Zadania - Gildia nekromantów
- Zadania - Gildia nekromantów
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.