Two Worlds 2: Naszyjnik wdowy; Szalony kowal
Aktualizacja:
Naszyjnik wdowy
Zleceniodawca: Samara [Bagna ] (M37:13)
![Do zadania możesz przystąpić dopiero w momencie, gdy kapłan zleci Ci zadanie [Polowanie na wiedźmę ] i postanowisz nie zabijać wiedźmy - Naszyjnik wdowy; Szalony kowal | Zadania Two Worlds II - Tir Geal - Two Worlds II - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1051/668921296.jpg)
Do zadania możesz przystąpić dopiero w momencie, gdy kapłan zleci Ci zadanie [Polowanie na wiedźmę ] i postanowisz nie zabijać wiedźmy. Bądź po prostu nie udasz się w wyznaczone miejsce.
Pewna kobieta o imieniu Samara poprosi Cię o małą przysługę - odnalezienie naszyjnika, który kilka lat temu zabrał jej mąż kiedy to uciekł do sąsiedniej wioski. Tir Caillte znajduje się kawałek drogi (M37:15), droga naszpikowana jest strachulcami i innymi stworami. Wskocz na schodki prowadzące do zrujnowanego domku i odszukaj skrzynię, w której znajdziesz naszyjnik wdowy . Powróć do Samary (M37:13) i zwróć jej wisiorek. Kobieta poprosi Cię, byś nikomu o tym nie mówił, zwłaszcza niejakiemu Feskelowi .

Naturalnie pobiegnij do wspomnianego mężczyzny (M37:14) i porozmawiaj z nim o naszyjniku. Dowiesz się, że ten jest przeklęty i musi zostać jak najszybciej zniszczony. Musisz okraść biedną wdowę włamując się do jej mieszkania (M37:13) i przeszukując skrzynię obok łóżka. Powróć do Feskela , zgłosisz się na ochotnika zniszczenia przedmiotu. Pomóc w tym może piec kowala, naszyjnik powinien się stopić w wysokiej temperaturze. Culainna znajdziesz nieopodal, zgodzi się pomóc. Ostatni już raz udaj się do Feskela .
Szalony kowal
Zleceniodawca: Feskel [Bagna ] (M37:14)
![Do zadania możesz przystąpić dopiero w momencie, gdy kapłan zleci Ci zadanie [Polowanie na wiedźmę ] i postanowisz nie zabijać wiedźmy oraz po zakończeniu zadania [Naszyjnik wdowy ] (ponownie porozmawiaj z Feskalem ) - Naszyjnik wdowy; Szalony kowal | Zadania Two Worlds II - Tir Geal - Two Worlds II - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1051/668921328.jpg)
Do zadania możesz przystąpić dopiero w momencie, gdy kapłan zleci Ci zadanie [Polowanie na wiedźmę ] i postanowisz nie zabijać wiedźmy oraz po zakończeniu zadania [Naszyjnik wdowy ] (ponownie porozmawiaj z Feskalem ).
Niedługo po zakończeniu zadania z naszyjnikiem ponownie porozmawiaj z Feskelem - dowiesz się, że kowal nie zniszczył naszyjnika, a teraz prawdopodobnie zechce go użyć do odszukania swojej zmarłej córki. Culainn znajduje się niedaleko na bagnach (M37:16), siedzi i majaczy - porozmawiaj z nim.
Zakończenie 1
Jednym z wyborów jest zabicie kowala. Kiedy z nim skończysz powróć do Feskela (M37:14) i porozmawiaj z nim o tym co zaszło.
Zakończenie 2

Przy wyborze oszczędzenia mu życia po chwili pojawi się kilka zombie . Odeprzyj ich ataki i ponownie porozmawiaj z Culainnem - ten poprosi Cię o odprowadzenie do wioski.
ZAKOŃCZENIE 2 - WYBÓR 1
Jeśli postanowisz nie marnować czasu na bezpieczne odprowadzenie kowala do wioski, pobiegnij do Feskela - otrzymasz od niego trochę aur.
ZAKOŃCZENIE 2 - WYBÓR 2
W przypadku eskortowania kowala, prócz nagrody od Feskala otrzymasz także drobny podarunek od samego Culainna .
Komentarze czytelników
zanonimizowany705796 Senator
ja już przeszedłem grę, nie spodziewałem się że będzie aż tak dobra ;)
ROGI Chorąży
właśnie gran i nie mogę znaleść w poradniku informacji o dodatkowych misjach orków.
np. zbieracz run (od tego ślepego kowala orka ) i wyrównanie rachunków (od tego przywódcy orków który informował nas w prologu jak walczyć).
Albo nie widzę albo nie tu tych zadań. Pomożecie?
Arxel Legend
Bardzo możliwe, że w finalnej wersji minimalnie zmieniły się tytuły zadań.. :)
Kamienie runiczne ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=340
Być może chodzi Ci o Czas zapłaty ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/two-worlds-ii/&PART=350
czahor2 Junior
gra jest wielka! Gram narazie okolo 30h i jestem dopiero w polowie gry <lol>
jestem fanem RPG i gra mi naprawde przypadla do gustu, lecz jest troche zabugowana: np. przenikające tekstury skal na plazy, przechodzenie przez sciany w labiryntach, tekst mówiony rozniący sie od pisanego (gram w wersje eng.) itd.
w oczekiwaniu na Wiedzmina 2 mozna smialo kupowac !
ROGI Chorąży
to gdzie jest ta księga z zadania ,,Wyjątkowa księga" bo Arxel mówił ,że to jest w poradniku a nie mogę tego znaleść .
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
W poradniku jest błąd :
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
