Dar Pha; Dach nad głową | Zadania Two Worlds II - Alsorna
Aktualizacja:
Dar Pha
Zleceniodawca: Cassara [Alsorna ]

Po odbyciu rozmowy z Prorokinią zostaniesz odesłany do Dar Pha , która siedzi tuż przed wejściem na most (M1:8). Pokieruje Cię ona dalej. Otrzymasz pochodnię, po czym udasz się do swojej komnaty.
Zostaje odblokowane zadanie [Dach nad głową ].
Dach nad głową
Zleceniodawca: Dar Pha [Alsorna ]
![Idź za swoją towarzyszką, zejdź po schodach do [Alsorna - podziemia - Wnętrza Alsorny ] (M1:9) - Dar Pha; Dach nad głową | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667922968.jpg)
Idź za swoją towarzyszką, zejdź po schodach do [Alsorna - podziemia - Wnętrza Alsorny ] (M1:9). Kiedy znajdziesz się w środku w dalszym ciągu podążaj za kobietą prosto do swojej komnaty (M2:4). Wejdź do pomieszczenia - przeszukaj je, a także skrzynię. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy kontynuować przygodę porozmawiaj z Dar Pha , która stoi tuż przy drzwiach. Nim ponownie spotkasz się z Prorokinią, musisz poznać jedną osobę - kowala Sokarisa .
Zostaje odblokowane zadanie [Sokaris ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania - Alsorna
- Na ratunek | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Dar Pha; Dach nad głową | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Sokaris; Znajdź Ghortariusa | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Uszkodzony teleporter; Kamienie runiczne | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Wrak; Czas zapłaty | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Koszmary orka; Kolekcja Nortara | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Łuk Nortara; Ślady Gandohara | Zadania Two Worlds II - Alsorna
- Zadania - Alsorna
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.