Likwidacja; Kapitan | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
Aktualizacja:
Likwidacja
Zleceniodawca: Basel [Pustynia ] (M20:7)
![Zlecenie otrzymasz zaraz po wykonaniu zadania [Dostawa ] - Likwidacja; Kapitan | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667321125.jpg)
Zlecenie otrzymasz zaraz po wykonaniu zadania [Dostawa ].
Porozmawiaj ze starym Yarskem , dowiesz się gdzie znajdziesz Jarrada - osobę, którą musisz zabić. Skieruj się w południowo-zachodnią część Cheznaddaru (M20:3). Przed drzwiami natrafisz na Reesę , która spróbuje odwieść Cię od pomysłu zabicia Jarrada . Wejdź do domostwa i porozmawiaj z mężczyzną.
Zakończenie 1
Oszczędź Jarrada , każ mu się spakować i opuścić miasto. Powróć do Basela (M20:7) i zaraportuj, że pozbyłeś się celu. Otrzymasz więcej punktów doświadczenia.
Zostaje odblokowane zadanie [Kopuła bólu ].
Zakończenie 2
Zabij Jarrada , a następnie wróć do Basela (M20:7) i zaraportuj mu, że cel jest martwy.
Wybór ma konsekwencje w przyszłości, zadanie [Mirrd's Revenge ].
Zostaje odblokowane zadanie [Kopuła bólu ].
Kapitan
Zleceniodawca: Język [Pustynia ]
![Zadanie otrzymasz automatycznie podczas wykonywania zadania [Dochodzenie w sprawie morderstw ] - Likwidacja; Kapitan | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1051/667321140.jpg)
Zadanie otrzymasz automatycznie podczas wykonywania zadania [Dochodzenie w sprawie morderstw ].
Po opuszczeniu mieszkania natrafisz na strażnika, który wręczy Ci klucze do bram i ostrzeże, że Varny przejęły ich większość. Na swej drodze do Kapitana [Okolice Hatmandoru ] (M12:5) będziesz musiał więc stawić czoło kilku grupkom tych przeciwników. Po dotarciu na miejsce wejdź do namiotu i porozmawiaj z mężczyzną. Nim dowiesz się czegokolwiek o Wieży Kłów musisz wykazać się i zaprezentować swoje możliwości w kolejnym zleceniu.
Zostaje odblokowane zadanie [Klątwa Gorlaga ].
0
- Two Worlds II - poradnik do gry
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
- Zadania główne - Rozdział 1
- Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Dostać się do Hatmandoru | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Pustynna brama | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Wtyka; Eskorta | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Przesyłka; Dostawa | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Likwidacja; Kapitan | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Klątwa Gorlaga; Stare rany | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1
- Wieża Kłów | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1
- Zadania główne - Rozdział 1
- Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
znaczy w poradniku jest ale w grze się nie pojawia.
A te kopce termitów mają otwory tak wysoko , że nie da się ich otwożyć.
fenfir Generał
Ja grę zaliczyłem w 22,5h wykonując znakomitą część zadań pobocznych. Nie wykonałem tylko:
spoiler start
wyścigów końmi oraz zadań z gildii złodziei gdzie trzeba było np. rozwiniętej umiejętności zakładania pułapek
spoiler stop
W poradniku jest błąd :
spoiler start
Epilog "Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14)" powinno być (M1:14)
spoiler stop
zanonimizowany881210 Junior
Jak się teleportować na Alsornę, bo patrze na mapę i nie mam żadnego tp tam
zanonimizowany954753 Junior
ja nie moge znaleść gildi nekromanów bo chcę tą kśięge umiętności
zanonimizowany1010542 Junior
Ludzie nie mogę znaleźć tej cioci czy ktoś wie gdzie ona może być?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.