Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia Doom Eternal poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Doom Eternal zawiera solucję mapy Urdak.

Przygotowana przez nas solucja kampanii przedstawia tylko jak przejść misję. Opis sekretów i znajdziek do zebrania odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!

Urdak - Wyzwania

Oto wyzwania do wykonania w misji Urdak.

  1. Nie zawiera akcesoriów (Accessories Not Inc...) - Zdobądź 1 zabawkę kolekcjonerską.
  2. Cios z wysoka (Inflight Devastation) - Zabij 12 demonów będąc w locie.
  3. Anioł Śmierci (Angel of Death) - Zabij 5 trutni maykrów precyzyjnymi strzałami w głowę.

Droga do portalu

Wyjdź z pomieszczenia, a doświadczysz uroku Urdak - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wyjdź z pomieszczenia, a doświadczysz uroku Urdak. Na tej mapie czeka na ciebie oddawanie dużej ilości skoków, w tym celu korzystaj z platformy, która generuje pierścienie w powietrzu. Możesz przelecieć przez nie i znacznie wydłużyć lot. Przeleć przez pierwszy pierścień dalej i kontynuuj drogę.

1 - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Po chwili będziesz musiał oddać skok, złapać się drążka, wybić przez pierścień, złapać ściany i znów przelecieć przez pierścienie - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po chwili będziesz musiał oddać skok, złapać się drążka, wybić przez pierścień, złapać ściany i znów przelecieć przez pierścienie... uff! Pamiętaj, że podczas przelecenia przez okręgi możesz "chodzić" w powietrzu, by zmienić kierunek lotu. Kilka kolejnych pierścieni i dotrzesz do budynku.

W środku naciśnij na przycisk i przeleć przez drzwi - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W środku naciśnij na przycisk i przeleć przez drzwi. Idź dalej przez drzwi, a obejrzysz scenkę, a potem zjawi się nowy typ wroga - Trutnie Maykrów (Maykr Drone). Ci wrogowie są opancerzeni i ich słabym punktem jest głowa. Trafienie w głowę nie dość, że ich uśmierca (np. z balisty) to jeszcze zostawia dużo amunicji.

2 - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Po walce wskocz na trumnę i przeskocz nią dalej, a na końcu zniszcz wejście do włazu - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po walce wskocz na trumnę i przeskocz nią dalej, a na końcu zniszcz wejście do włazu. Przejdź kawałek dalej, skocz na trumnę i przeskocz na kolejną półkę. Stąd musisz m.in. wskoczyć na skrawki ziemi nad tobą (patrz na zielone światła) i w końcu zniszczyć właz.

3 - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Przejdź dalej, a natkniesz się na stwory - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Przejdź dalej, a natkniesz się na stwory. Natkniesz się również na wielką skrzynię - klasycznie, uderz ją, by przepchać ją dalej. Wybij się teraz w kierunku figury i zniszcz ją, by odsłonić przejście do dalszych elementów akrobatycznych. Na koniec wejdź do kolejnego włazu i przejdź dalej.

Czeka cię ostra strzelanina ze stworami - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Czeka cię ostra strzelanina ze stworami. Następnie wskocz z pomocą drążka wyżej i aktywuj przełącznik. Przekrocz bramę z laserami i zniszcz demony po drugiej stronie.

Przekonfiguruj portal

Po chwili dotrzesz do otwartego terenu i będziesz musiał przekonfigurować portal - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po chwili dotrzesz do otwartego terenu i będziesz musiał przekonfigurować portal. Zacznij od przeskoczenia na kolejną platformę. Czeka cię konfrontacja z demonami, ale po walce dotrzesz do pierwszego panelu.

4 - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Wyjdź teraz z placówki i przeskocz platformą dalej, gdzie przywita cię oczywiście sporo demonów - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wyjdź teraz z placówki i przeskocz platformą dalej, gdzie przywita cię oczywiście sporo demonów. Musisz przebić się do kolejnej platformy wyskokowej i wymierzyć skok tak, by złapać się ściany. Dalej musisz wskakiwać po drążkach, aż wejdziesz w otwarty pokój.

5 - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Czeka cię teraz sporo walk, a po wygranej otworzysz drzwi dalej - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Czeka cię teraz sporo walk, a po wygranej otworzysz drzwi dalej. Czeka cię kolejna porcja skoków z pomocą pierścieni. Musisz odbijać się do trumny, a ostatecznie wyskoczyć w powietrze, w locie trafić w przycisk i wślizgnąć się do otwartego przejścia. W środku znajdziesz przełącznik ustawiający drugi pierścień.

Przejdź przez drzwi i jedź windą na dół - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Przejdź przez drzwi i jedź windą na dół. Zniszcz wrogów, przejdź do platformy i wybij się z jej pomocą dalej. Zniszcz wrogów i totem, który ich wzmacnia. Jedź windą na górę i użyj trzeciego panelu, by w końcu stworzyć portal.

6 - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Wróć teraz do otwartych drzwi i przejdź przez nie - Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wróć teraz do otwartych drzwi i przejdź przez nie. Po walkach trafisz do pomieszczenia z wodą, wskocz do niej i zniszcz ściankę na dole, by obniżyć poziom wody. Następnie podejdź do przycisku i uruchom go, by wyłączyć lasery w pokoju obok. Jedź windą na górę, a natkniesz się na bossa - Khan Maykr. Walka z tym bossem opisana jest na osobnym rozdziale poradnika.